Translate

wtorek, 21 czerwca 2011

I can't understand

Ludzie ogarnijcie się troszeczkę !! Mam serdecznie dość porównywania mnie Honoraty..!!! Czy ja jestem taka sama jak ona.?Nie każdy musi ją lubić ,ale nie porównuje się do niej..!! Lubie ją za osobe spełniającą swoje marzenia mimo krytyki się nie poddaje..!!Miałam przyjemność poznać ją osobiście jest na prawdę sympatyczną dziewczyną że próbuje się lansować ,ale coś jej to nie wychodzi..;/ Ludzie ogarnijcie swoje zadki i dajcie na wstrzymanie !!

Niby w czym ja wam przypominam Honoratę ?

Tym ze próbuje spełniać swoje marzenia?! Kazdy z nas chcialby czegos doswiadczyc od zycia ,ale nie zawsze sie to udaje. Nie znacie czlowieka to go nie obgadujcie.!

Wiekszosc blogow probuje przedstawiać swoja codziennosc,chce podzielic sie czyms wiecej ktos moze rozpowszechiac swoj blog na wszelkie sposoby ,ale ja nic nie rozpowszechniam i nikogo nie zmuszam do jego czytania kto chce to czyta ,a jak nie to nie ! I tyle.!! Wiec spójrzcie na wlasna zalosna postawe!! W czym ja wam ją przypominam?!

Probujecie cos udowodnic ta jakbym byla nie wiadomo kim..!? Ktos chce sie z wami podzielic emocjami wlasnym zyciem a wy probujecie go zrównać z ziemia..;/ Czemu.?!

NIe przejmuje sie tym co ludzie mowia tylko jak podchodza szczeniactwem do zycia.!! Ogarnijcie sie!!!

Honorata nie ma fanów w calej polsce bo są tez anty-fani ,ale to zrozumiale nie kazdemu musi sie podobac jej styl muzyczny , ale nie fer posadzac ja ze nie ma talentu!!! Bo gdyby go rzeczywiscie nie miala to by sie tak nie wybila !!

Czekam na odpowiedzi w czym tak wam ja przypominam ,ze padaja do mnie oskarzenia ze sie do niej upodabniam!? No slucham!!??

Osobiscie wiekszosc ludzi ktora mnie nawwet nie zna nie chciala by byc na moim miejscu , myslicie ze tak wszystko z platka mi idzie no nie wydaje mi sie..;/; (

Caly zas problemy ze wzrokiem jeździc na wszelakie badania ,kontrole,a jak cos zle wyjdzie (odpukac) operacje ;c nawet sobie nie zajeci sprawy z powagi sytuacji..!!

Ale pewnie co tam dalej ja szkalujmy przeciez ona to tak jak Honorata..;/ Dajcie sobie siana nie znacie jej wiekszosc nie zna mnie a probujecie cos komus udowodnic !! Chyba swoj niski poziom inteligencji..!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)