Translate

niedziela, 19 czerwca 2011

New Clothes



Cześć..!! ;) Kochani wiem ,że ostatni czasy wgl tutaj nie funkcjonowałam (szczegóły w poprzedniej notce).Mam dla was małą niespodziankę mianowicie postanowiłam wam pokazać co przez ostatni miesiąc wpadło w moje ręce ;) i co również poniekąd zabieram ze sobą to Hiszpanii ;)


Sukienka na lato
H&M


Biała bokserka
H&M


Rajstopy
H&M


Tunika (bez ramiączek)
New Look


Tuniko-Bluzka
H&M


Spodenki
H&M


Japonki
Deichmann


Sandały
CCC


Platformy (sandały czółenkowe)
CCC


Bokserka z psem
House


Niebieska Bokserka
House


Malinowa (bluzko-tunika)
House


Biała bokserka(LOVE)
House


Strój Kąpielowy
ESOTIQ



Okulary
House



Jestem zadowolona z zakupów ,a w szczególności z platform są wysokie (15 cm obcas) jajć :D są bardzo wygodne nie czuć wgl ,że ma się na stopach ubrane buty o takiej wysokości obcasa ;)

Na dziś to tyle ;)

Buziaki ;*

3 komentarze:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)