Translate

niedziela, 5 czerwca 2011

Tak o to zakończyła się ankieta "Jak podoba ci się nowy nagłówek" Dziękuje wszystkim ,którzy oddali głos ;) Wasza opinia jest dla mnie ważna ;).Lubie dzielić się z wami nowymi pomysłami jak również otrzymywać od was opinię ;) Także jeszcze raz serdecznie wam dziękuje <3

Jest fajny ;)
11 (91%)
Klikam "nie lubie" ;(
2 (16%)
Poprzedni był lepszy
1 (8%)

Liczba głosów do tej pory: 12
Ankieta zamknięta

Powyżej znajduję się ankieta ,która przez całe 7 dni znajdowała się w górnym lewym panelu ;)
Dziękuje za głosowanie jak również z liczbą 91 % przeważyła "jest fajny".
Bardzo miło mi słyszeć ,że wam się podoba ;)

buziaki :*

PS. Mam tyle nauki ,więc nie wiem czy uda mi się dziś coś jeszcze napisać..;<
Tak,tak wiem obiecałam wam,że dodam zdjęcia [MOJE] z EMA11..
Kochani w najbliższym czasie oczywiście jak czaas mi na to pozwoli to następna notka będzie własnie o EMA11 + zdjęcia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)