Translate

poniedziałek, 18 lipca 2011

Change ;)

Change ;d

I jak podoba wam się nowy wygląd bloga ?;> hm..?! ;-) Dziękuje bardzo Klaudii Kawczyńskiej-klik
która jest autorką Nowego nagłówka ;d Mega mi się podoba ;d jeszcze raz dziękuje ;-** !!

A tak wgl to co tam u was.?!

U mnie cały czas coś się dzieje ;d jest u mnie już od kilku dni Angela ;d ;-** ! DziuB hih ;d
Dziś rano o mało co nie spadłam z własnej kanapy pff... Ale przecież to jest nie ważne..wrrr...;p nie lubie tego ;c

A tak konkretnie dziękuje za dzisiejsze boisko ^-^
Angela =*
Iza =*
Martyna =*
Hugo =)
Filip =)

Co do bloga i zmiany dosyć dużo tutaj teraz różowego ,ale mam nadzieję ,że nie odbierzecie tego koloru zbyt pochopnie =) Kolor ten wstawiłam od różowych ust dlatego możecie również zauważyć elementy różowo-fioletowe.

Wgl Klaudia Kawczyńska-klik wpadła na dość ciekawy pomysł ^-^ możliwe ,że niebawem uda nam się zrealizować pewien projekt ;d aczkolwiek nie chcę zapeszać .

Jutro już dodam relacje z Hiszpanii ;-) tak wiem ,że dosyć długo zwlekam z dodaniem "II part of Spain" ,ale uwierzcie nie miałam kompletnie na to czasu ;(Ale nadrobię to bez obaw ;-)

Na dziś to tyle bo Angela już mnie goni z kompa haha <3

Buziaki ;-*



PS. Ktoś chętny na sesję?! ;> ;d



2 komentarze:

  1. heh ;d no pewnie nie ma to jak zlecieć z własnej kanapy,ale przecież to jest nie ważne xd
    buziooolee ;-*

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)