Translate

sobota, 9 lipca 2011

come back to home !

Witam was..!!! <33 ;-) Kochani wczoraj ,ale praktycznie mówiąc to dziś w nocy (sobota) wróciłam z Hiszpanii ;-D Towarzyszyła mi przepiękna pogoda ;d bywało ,że słonko nam uciekało ,ale zaraz do nas wracało ;-) .

Dziękuje wszystkim za wszystko ,że jakoś ze mną wytrzymali i mam nadzieję ,że niebawem się znowu spotkamy..;d

Dwie powyższe piosenki przypominają mi pobyt w Hiszpanii ;-d nasze Hotelowe imprezy jak i te w mieście czy na plaży ;d

Poznałam tylu nowych znajomych ;-* Których pozdrawiam Gorąco..!! <3 ;-*

Wgl jestem gapą..!! CZemu..?

A temu ,że kupiłam pocztówki i znaczki ,a zapomniałam ich wysłać hahah polew :D nie no jakoś tu w Polsce je przekaże bez obaw ;d

Kochani jutro dodam dłuższego posta oraz więcej relacji z pobytu w Hiszpanii..; -) Dziś marzy mi się kąpiel oraz jakiś dobry film na dobranoc ;-)

Buziaki ;-*

PS. Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej możecie zadawać mi pytania w komentarzach oraz na moim formspring'u - klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)