Translate

poniedziałek, 11 lipca 2011

I part of Spain ;d

Jak obiecałam dziś już więcej relacji z Hiszpanii ;d Było na prawdę cudownie ,gdybym tylko mogła zostałabym tam na całe 2 miesiące ;-) ;d.

Jechaliśmy 51 osobową grupą z którą zgraliśmy się od razu ;d Nie było ,że ktoś zostawał bez kogoś obok siebie każdy znał praktycznie każdego z naszego obozu ;d ;-D

Co do opiekunów ;d ?!

Haha..;-) lepszych nie mogło być ;d luzy za każdym razem ;d jednym słowem "robita co chceta " ;d-"lubie to"

Jechaliśmy chyba z 27H nie mogę niestety określić dokładnie ile ,ponieważ nie zwracałam wgl na to uwagi, liczyło się tylko dotarcie do celu ;-D.

Zaraz po dotarciu do Costa Brava "Lloret de Mar " zostaliśmy przedzieleni do pokojów ,jednak krótką chwilę to trwało za nim zostaną posprzątane pokoje także ok.1,5h czekaliśmy w hotelu na klucz ;-)

Hotel starający się o 3 gwiazdkę był na prawdę "inclusive" przynajmniej jak dla mnie ;-D
nie no ,ale powaga na zdjęciach wydawał się zupełnie inny jakby określić go takim "tanim" ,lecz teraz mogę stwierdzić ,iż było to zupełnie BŁĘDNE określenie ;-)

Obóz trwał 2tyg. lecz wliczając 2dni w tą i z powrotem ;-) równe 9 nocy i 10 dni byliśmy na terenie Costa Brav'y ;-)

Kochani nie wiem co was jeszcze by ciekawiło ;-) jeśli chcecie to piszcie w komentarzach o czym chcecie sie jeszcze dowiedzieć ,a na pewno odpowiem ;-)

Dziękuje bardzo ,że nawet na czas mojej nieobecności tutaj i wgl na internecie oglądaliście mój blog ;-)

Ps. na dziś to tyle ,ale to dopiero I part of Spain ;d także kolejne już niebawem ;d + oczywiście jakieś zdj.;-)

Buziaki =*

4 komentarze:

  1. opłaca się jechać na obóz gdzieś zagranice ?
    fajny blog ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu wybralas oboz a nie zeby zostac w domu?

    OdpowiedzUsuń
  3. drogo bylo w hiszpani

    OdpowiedzUsuń
  4. na czym polega obóz młodzieżowy?

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)