Translate

wtorek, 19 lipca 2011

II Part of Spain ;-)


Czeeeeść..!!;d W końcu miałam chwilę czasu ,aby pobrać z poczty kilka zdjęć ;-) z Hiszpanii .^-^
Przez ostatni czas kompletnie nie miałam na to czasu ;c i tak nie mam jeszcze wielu zdj. zgranych bo to co tutaj dziś pokaże jest to tylko namiastka tego co mam na swojej poczcie@ także kiedy znajdę więcej wolnego czasu zaraz biorę się za poważne segregowanie zdj of Spain ;d

Do poprzedniego postu " I Part of Spain " -klik dostałam kilka pytań na które z niecierpliwością przez ten dłuższy czas czekaliście zaraz odpowiem ;-)

(Dziękuje za jakiekolwiek pytania jest mi na prawdę miło bo przez to mogę stwierdzić iż mój blog jest jednak przez jakieś tam grono czytane nie ważne czy duże ,czy małe ważne wgl że JEST !!

BiG LoVe <3


"Opłaca się jechać na obóz gdzieś zagranice ?"

Otóż moim zdaniem, tak opłaca się ;-) Jeśli ktoś jedzie gdzieś na wakacje z poglądu by była ładna pogoda , by się poopalać (nie każdy lubi ) to jak najbardziej. Tym bardziej ,że ceny różnią się minimalne ,a zawsze większy pr%cent na pogodę niż tutaj w Polsce. ;-)

"Czemu wybrałaś obóz a nie żeby zostać w domu?"

Wybrałam ,ponieważ miałam do wyboru ;-) Być przez wakacje w domu ( oczywiście jakieś wyjazdy do rodziny,koleżanek itp.) lub właśnie jechać na jakiś obóz ;-D
wgl od dawna planowałam wybrać się na wakacje dalej niż POLSKA ;D z przyjaciółką "D" ;-* i tak wpadłyśmy na pomysł ,aby właśnie jechać do Hiszpanii ^-^

"Drogo było w Hiszpanii ? "

Zależy.. Ceny były na prawdę różne.. Najtańsza woda mineralne (niegaz.) kosztowała ok.:0,75 € .
Jeśli chodzi o jedzenie(SuperMarket) to niestety nie wiem dokł. ale podobno było tanie ;)
W restauracjach np.Pizza kosztowała ok: 7,00 € .
A kawałek pizzy kosztował od 2-3
Także opłacało się kupić całą pizze ;)

"Na czym polega obóz młodzieżowy?"

Na obóz młodzieżowy mogą wybrać się osoby w wieku od 13-18 lat. Są różnorakie obozy "taneczne,sportowe,wokalne lub własnie takie na których zupełnie nic nie trzeba robić ;d
Na taki to właśnie obozie byłam dlatego najlepiej wybierać właśnie obóz za granicą jeśli chodzi o leniuchowanie,basen,plaża itp. ;-)

Zdj w następnej notce ^-^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)