Translate

piątek, 22 lipca 2011

New Boyz - Better With The Lights Off ft. Chris Brown (Official Video)






Co sądzicie o tej piosence?! ^^



Kochani u mnie jest remont ,wiec na czas jego trwania nie będę tutaj blogować ;<
Jednak bez obaw :) Jak tylko znajdę pomieszczenie w którym będę mogła wziąć mojego laptopa to od razu do was napiszę :)

Dziękuje za "klikanie" na reklamy oraz logowanie się na nich :)
Oraz Jeśli ktoś tego jeszcze nie zrobił ,a zechciał by mi pomóc to Zachęcam !!! :)

Pozdrawiam :-*

PS. Nowe zdjęcia na moim fbl ^-^ zapraszam :)
PS.2 Ostatnio ktoś skomentował mi zdjęcie że, że komo miałam DUŻO na sobie podkładu na twarzy... Dlatego na ostatnim zdjęciu umieszczonym na moim FBL zrobiłam kolaż 2 zdjęć przed jak i po przerobieniu..!
Także możecie zaobserwować ,iż zdjęcia przerobione różnią się tylko kolorystyką.!

buziaki=*

1 komentarz:

  1. Zostałaś otagowana!
    Więcej info tutaj : http://klaudia-kawczynska.blogspot.com/2011/07/kolejne-konkursy.html

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)