Translate

czwartek, 21 lipca 2011





Witam WaaaaS !
Kochani jak możecie zauważyć dodałam nową opcję na bloga
"reklamy"

Wiem ,że większość osób nie lub ,gdy reklama wyskakuje im przed nosy ,a potem szukać tego cholernego krzyżyka ;< tak wiem.

Otóż reklamy ,które będą wyświetlane na moim blogu NIE BĘDĄ wyskakiwać !! BEZ OBAW ^-^

Moją prośbą do was jest ,abyście (oczywiście kto chce ) klikał choć na Jedną reklamę
-Zupełnie NIC was to nie kosztuje !!
-Nie musicie logować bądź rejestrować się na stronę która wam wyskoczy.!
Wystarczy kliknąć na reklamę
(zamieszczoną w poście)
i zaczekać ,aż się załaduje.
-Potem możecie zupełnie bezproblemowo wyjść z niej.
-Oczywiście jeśli ktoś ma ochotę może się zalogować ;)
(Osoby ,które będą chciały się zalogować to zupełnie nic was to nie bd kosztować jedynie zyskacie nowe konto na danej stronie ;-)
-Jest oczywiście możliwość ,aby się zalogować ,potwierdzić konto na swojej poczcie m@ilowej oraz po zaakceptowaniu usunąć konto .

TAKŻE OSOBY ,KTÓRE CHCĄ MI POMÓC MOGĄ WŁAŚNIE LOGOWAĆ SIĘ NA STRONY ;-)
^
Z GÓRY DZIĘKUJE !
(OSOBY KTÓRE ZECHCIAŁYBY MI POMÓC ,A NIE CHCĄ SIĘ REJESTROWAĆ NA DANYCH STRONACH ,MOGĄ MI POMÓC KLIKAJĄC NA STRONY Z "KONKURSAMI" ZUPEŁNIE WAS TO NIC NIE KOSZTUJE ,A JEDNAK MOŻECIE COŚ WYGRAĆ
NAJCZĘŚCIEJ SĄ TO BONY O WARTOŚCI 100ZŁ Z WYŻ TAKŻE SIĘ OPŁACA.!!)











BON FREE !!!
MOŻECIE KLIKAĆ NA MÓJ UNIKALNY LINK :


ZAPRASZAM !!
MOŻECIE WYGRAĆ AŻ 1 000 ZŁ !!


Z GÓRY DZIĘKUJE ZA KAŻDE "KLIKNIĘCIE"ORAZ "ZALOGOWANIE SIĘ " NA REKLAMĘ ;-) .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)