Translate

sobota, 23 lipca 2011




Znalazłam Chwilę ufff...:) Tak ,więc jestem..!
Jest jeszcze sporo roboty bo dopiero remont doszedł :
-Całej klatki schodowej
-Sypialni
-oraz 3x łazienki
oraz początek salonu :)
Także możecie sobie wyobrazić ,że pełno foli ochronnej przez pewien czas wszędzie można było zaobserwować..Na Niedzielę zrobiłam minimalny porządek ,aby w miarę czasu uporządkować wszystko na miejsce.
Czy mi się to udało.?! ;> No powiedzmy ,że tak ^^

Wypełnij ankietę i ciesz się prenumeratą! Zobacz! Kliknij tutaj

Jest pewna przeszkoda ;< mianowicie taka ,iż nie mogę dodać zdjęć z moimi kosmetykami ;<
Mam pewne zdjęcia z L'Oreala (prezent który od nich otrzymałam)-są również te zdjęcia tuttaj na blogu ;-) Niestety na najbliższe dni nie zapowiada się abym znalazła czas na zrobienie nowych zdjęć"moim kosmetyką" zwłaszcza na remont,który mam w domu.


Kochani jeśli ktoś ma telefon z orange i ma chwilę czasu i oczywiście "chęci" to ZAPRASZAM do klikania w reklamy " ORANGE " jak i zalogowania się na stronę waszej sieci telefonu komórkowego. ;)

Nic was to nie kosztuje.!!
A logowanie na stronę zajmie wam nie całe 5 min..! Także Zachęcam do LOGOWANIA !!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)