Translate

piątek, 15 lipca 2011

rain from the sky

Witam was !!! ;-)

Kochani wczoraj wieczorem dostałam dopiero resztę zdjęć z Hiszpanii ,więc jak tylko dam radę to je tutaj wystawię ;d ,ale chwilę czasu potrzeba.. Także bez obaw na pewno się pojawią ;) Dziękuje bardzo osobą które czytają mojego bloga jak i zadawają mi pytania odnośnie "Hiszpanii" Nie jest ich och mega dużo ,ale i tak wiedząc ,że ktoś chce się czegoś dowiedzieć cieszy mnie to oraz zaskakuje ;)

Na pytania odpowiem dopiero "II part of Spain " ,który postaram się tutaj w najbliższych dniach wystawić "+" oczywiście zdjęcia =]

Rain from the sky

Mimo ,iż są wakacje to pogoda koszmarna ;c kilka dni była pogoda ,a teraz znowu deszcz .;c Miejmy tylko nadzieję ,że w najbliższych dniach się poprawi ^-^

A u mnie jest właśnie Angela ;d także coś robimy niestety deszcz nieco plany pokrzyżował ;c

Pozdrawiam ;-)

PS. A u was też koszmarna pogoda.?
burza,deszcz ?!

1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)