Translate

niedziela, 7 sierpnia 2011

Dobijamy 3 000!!! ?:D

Czeeeeeeść...!!!!Kochani mamy już od kilku dni pogodę.;d więc trzeba korzystać co niee.?:D
Mało co teraz siedzę w Domu jak i przed komputerem ,kiedy mam więcej czasu to sami możecie zaobserwować ,że istnieje tutaj często ,a nawet po kilka notek dziennie ;d ,ale jeśli jest pogoda to chyba nawet wy sami nie siedzicie przed kompem tylko korzystacie z pięknej pogody.;-)

Dziś na prawdę jest świetnie..;d oby tak dalej..;d

A co na dalsze dni...?
Tak ,więc do czwartku u Angeli , potem Zakopane z Klaudią :*** i kilka dni potem u niej.;d

A co na dziś?:D
Prawdopodobnie kierunek Jankowice.;d i pewnie znowu jakieś niespodzianki nas czekają;p hehe;d
(Ci co byli wiedzą o co chodzi;d )

DOBIJAMY 3 000 !!!
wow ;d
Kochani dziękuje wam bardzo już za kilka odsłon mojego bloga dobijemy 3 000!!! To wasza zasługa!!! DZIĘKUJE !!!
OBY TAK DALEJ..!!

Możliwe,że postaram się zrobić dla was pewien konkurs..;d
z różnymi nagrodami..;d

Szczegóły już wkrótce;-)

Także jeśli ktoś jest nim zainteresowany pisać w komentarzach ;d im większa liczba osób tym większe szanse ,że konkurs się odbędzie...;d -Pamiętać o tym..;d !!

3 000 !!! ;d już za kilka odsłon dobijemy.^-^
A to tylko dzięki WAM..!!!
Czytając mojego bloga..!!

BiG LoVe ;-* !

Jedna osoba pytała się jak zrobiłam wygląd bloga;-)

Otóż "klikajac" PROJEKT można samemu dostosować blog do swoich potrzeb ;-)
-Mój nagłówek pracaNR1: Klaudia Kawczyńska ;-**(http://klaudia-kawczynska.blogspot.com/ - klik)

-Cała reszta wyglądu to moja fantazja ^^;-)

Jednak jeśli macie jeszcze jakieś pytania dotyczące wyglądu bloga ;-) można zadawać pytania bezpośrednio w komentarzach ;-) oraz na moim formspringu ;-)
-link pod nagłówkiem ;-)

Buziaki ;-**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)