Translate

poniedziałek, 12 września 2011

Kazadi - Go Crazy (Jim Beanz Remix). Official music video in HD


Co sądzicie o nowej piosence Patrycji Kazadi.?;d Boooo dla mnie rewelacyjnaaaa ;d nutaaa ;d
A wy jak oceniacie..?;>;d


buziaki <3



Ps. Ostatnio dużo wklejam z YT muzyki niżeli opowiadam o swojej codzienności ,ale jak sami obserwowaliście mojego bloga to mogliście zauważyć ,iż muzyka jest jedyną częścią która mnie w życiu dopełnia uczuciowo..<3 LOVE MuSIc <33

MuSic is my insperation of my LiFe <33 !




Loveee all <3

5 komentarzy:

  1. ogólnie ubie patrycje kazadi ;d


    zapraszam do obserwowania mojego bloga;d

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie kazadi ;d


    zapraszam do obserwowania mojego bloga;d

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne nie ma sprawy ;-)
    Ja również zapraszam do obserwatorów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ;)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ta piosenka Patrycji zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)