Translate

piątek, 2 września 2011

Rozpoczecie roku szkolnegooo..

Czeeeeść..!! :D Kurcze korzystając z ostatnich dni wakacji wgl tutaj nie zaglądałam.;< Ale jak tylko znajdę czas to oczywiście bd tutaj blogować częściej jak udawało mi się kilka miesięcy temu..;-)

Tak więc zaczęła się szkoła jak dla mnie to "nowa" szkoła ,ale nadal jakoś nie umiem się przyzwyczaić..xdd Do Gim miałam dosłownie 2min. wychodziłam o 8:59 i jakoś zdążałam;-)
A teraz..

Drugi koniec miasta i codziennie na rowerzee.. Dopiero poczatki a ja już chce "auto"/"bus" cokolwiek..xdd;d

Umiem "jakoś",ale umiem zrywać się wczesnym rankiem z łóżka i jechać do szkoły,ale jak będzie dalej..Można się domyśleć . Ciągłe narzekaniee..xdd Aaaa nie bd tu wam już głowy zawracać..;p

Tak więc dziś mamy już weekenD 2dni spokoju ,więc trzeba korzystać ;d Jakie plany ?! Tego jak na razie nie wiem..;-)

Buziakii <333 ;-**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)