Translate

niedziela, 11 września 2011

Sylwia Grzeszczak-Sen o przyszłości FULL, Premiera !!!


"Sen o przyszłości"
Piosenka w której się zakochałam od pierwszego przesłuchania..<3 LOVE !!!!

Czasem mam wrażenia ,że te piosenki to tak naprawdę moje całe życie.. Opisane jest dosłownie to co miało miejsce..Wszystkie krążące wokół mnie uczucia..

Miałabym chęć wziąć pustą kartkę papieru,pióro i napisać to co czuję w rytmie uderzanych strun gitarowych..Chęć wykrzyczenia ludzią rzeczy trzymanych w sercu..

Muzyka jest tak na prawdę jedynym elementem w moim życiu w którym mogę być sobą na okrągło..Marzyć bez opamiętania i nikt nie może mnie z tego nurtu wyrwać..


Love all <3 !


...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)