Translate

sobota, 17 września 2011

WeekenDowooo..;d

Cześć..! tak,tak dawno tutaj nie byłam..Kochani dziś mamy sobotę w końcu z myślą ,że się wyśpię..;d niestety się myliłam , pobudka z samego rana... Coś okropnego..;<

Jakieś plany na sobotę.?;d
Otóż dziś zapowiada się niezła imprezka ;d ^-^ jeśli bd miała jakieś zdj to oczywiście zawidnie na moim FBL (link znajduje się pod banerem ) ;-)

Kochani miniony tydzień ,a raczej 5dni..xdd Były mega chaotyczne ,wszystkie obowiązki były na mojej głowie,ale "jakoś" dałam radę ^-^ co najważniejsze..;p

Przyszły tydzień zapowiada się nieco spokojniejszy ,lecz będzie już dużo nauki..Jednak Liceum w zasobie ma to ,iż jest to kontynuacja nauki z gimnazjum ,lecz o znacznie wyższym stopniu..

Dałam rade w gimnazjum to i dam w Liceum.. Ogólne wnioski..? Hmm...Oprócz jak już wspominałam nauki to są zajebiści znajomi z którymi właśnie dziś wybieram się na małe Party..;d ^^

A u was co ciekawego się działo przez ten tydzień..?;>
(Chętni oczywiście możecie pisać w komentarzach ;-) )
Chętnie poczytam ;-) Oczywiście również zrewanżuje się komentarzem.;-)

+ Zachęcam do OBSERWATORÓW

Buziaki <33


Miłego WeeKenDuuu..! ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)