Translate

poniedziałek, 31 października 2011

DJ Skip - Show Me U Love Me (Eric Chase & Marcel Jerome Video Edit)(Offi...



kolejnaaa nowa nutkaaa...;d xddd ;-)

Eric Destler feat. Franka - On Fire (Official Video HD)



Która piosenka podoba sie wam najbardziej..?;> ;d

DJ Antoine ft. The Beat Shakers - Ma Chérie (DJ Antoine vs Mad Mark 2k12...



Kolejnaaa nowa nutkaaa.;d

Dwaine feat. Diddy, Keri Hilson & Trina - U R A Million $ Girl (David Ma...



Coooo sądzicie o nowej piosence..? ;dd

Remady feat Manu L - The Way We Are (Official Video)



Lubie,Lubie,Lubieeeee...;d;d

NIe wiem jak wy ,ale ja miałam iść dzis do szkoły..;d xddd ,ale uznałam ,że jeden dzień wolnego dobrze mi zrobi..^^ Tak tez mogę uznać ,że mój weekend trwa już od piątku..;d

Jakieś plany na dziś..?;>
hmm.. Plany są,ale czy zdołam je dziś zrealizować..?;> No własnie sama do końca nie wiem..
Jeśli nie kinoo to sesja w parku..;d Także mam wyjście awaryjnee..;d


Pozdrawiaammm...! ;-*

poniedziałek, 24 października 2011

Sylwia Grzeszczak - Bajka




Jej piosenki doprowadzają mnie do takiego stanu ,że musze się nauuczyć tekstu i kolejny raz odtwarzać...;d MEga,Mega,Mega..Nic więcej nie moge powiedzieć ;d

Jej piosenki zwyczajnie podbijają listy przebojów ,czy też nie warto się zastanowić aby wzieła udział w eurovision..?;>

Moim zdaniem dziśki niej zaszlibyśmy o wiele dalej niż dotychczasowe pozycje w konkursie eurovision..

piątek, 21 października 2011

David Guetta feat. Sia - Titanium



Piosenka świetna <33 mam do niej pewne wspomnienia ,które wieczorami lubię sobie powspominać ;-)

Jak podoba wam się nowy wygląd bloga .? Jak wcześniej zapowiadałam tak i jest ;-)
Zmiany są fajne szczególnie wyglądu ^-^ lubię kiedy mogę wam pokazać czym sie inspiruje, jakie kolory mnie motywują lub tez jakie przedstawiają mój humor.. Na pewien czas zaistnieje tutaj kolor czarno-fioletowo-błękitno-zielony ;-) . Jest to jednak duża zmiana od poprzedniego stylu jakim charakteryzował się kolor różowo-biały ,a le mam nadzieję,że wam się podoba ;-)

Pozdrawiam ;-)

What going On..?

Kolejny raz przekonałam się ,że nie warto pozwalać Sb ,aby tak szybko zaufać ludziom..
To kolejny nie wypał w życiu ,który musiał mnie dopaść i dużo spraw odwrócić przeciwko mnie..;<

Nie mam już SIł ;< Na szczęście mam wokół Sb ludzi na których mogę polegać i wiem ,że zawsze mogę znaleźć u nich wsparcie..!!!

Ale atakuje nachodzi mnie myśl ;" Co do cholery ci nie pasowało ,że postanowiłaś to zniszczyć.." No pytam się co do cholery...;/ Nie pozwolę sobą pomiatać bo tak Ty tego chcesz i koniec..!!! NIEEEE ja tez tu mam coś do powiedzenia i na pewno nie zostawię to w takim stanie w jakim aktualnie się znajduje..

Choć nie znasz mnie to już z góry oceniasz najgorsze..!!!;< ludzie ogarnijcie się..!!! Żalll mi jest takich ludzi co nie umieją zadbać o swoje życie ,ale lubią mieszać się w cudze..;<

Do choleryy mam tego dość..!!!

Nie myśl Sobie ,żeee tak łatwo ci pójdzie..! Chyba nie wiesz z kim zaczęłaś wojne.?!!!


Zacznij zastanawiać się czy to co robisz ma jakikolwiek sens.;/ Niszczyć innych..;/
Żałosna jesteś..!!! Nie bój się nie dam ci wygrać..!!


Istnieją na tym świecie ludzie których cieszą upadki innych spowodowane przez wcześniejsze wtrącenie swojej ciężkiej dupy w cudze życie..;/

piątek, 14 października 2011

BDaY ;d

Kochani dziękuje za wszystkie życzenia ,które otrzymałam jest mi niezmiernie miło <33

WeeKenD zapowiada się imprezowy..;d
Jtr na 18stke.. ,a w niedzielę moje urodziny tym razem dla rodziny..;p

Po week's się zacznie mianowicie nadrabianie kart,sprawdzianów ;< nie lubie tegoo..
Niestety mooja odporność jest mega słaba i jeśli pojawia się jakaś grypa na horyzoncie od razu ją łapie ;< ;-(

Mam nadzieję ,że tym razem wykurowałam się w jak najlepszy sposób by nie złapać kolejnych bakterii , bo przy tym bym już wysiadła..;<

Ja weekenD miałam już od Poniedziałku ,więc nieco odpoczęłam,ale na samą myśl ,że bd znowu musiała wstawać o 6;00 i wychodzić z domu kiedy jest jeszcze ciemno i ZiMNO...Istny KOSZMAR..;(


Jeszcze raz dziękuje bardzo za każde życzenia
kiss ;-**

...



PS. Kochani planowałam zmienić zupełnie wygląd mojej strony ;d Co wy na to..? ;d
Chciałam również prosić was o małą pomoc ;-) mianowicie chodzi o "główny baner strony"
Bardzo chciałabym ,aby nie wiało tutaj nudą ,ale kompletnie nie mam czasu na zrobienie banera ;< Mam zdjęcia ,lecz na przeróbkę nooo Brak czasu ;(

I teraz prośba do Was Kochaniii ;-*

Jeśli ktoś ma wolny czas,i oczywiście chęci i chciałby mi pomóc by nie wiało tutaj nudą,a NOWOŚCIĄ ;d to projektujcie banery i wysyłajcie mi na maile ;d

Jak mówie.;d Jeśli ktoś ma WGL ochotę ,nic na siłe ;-)


Jeśli chodzi o zdjęcia znajdziecie je na moim photoblogu ;-) ,(link do fbl znajduje się pod banerem ;] )


Projekty możecie wysyłać na mail : klara123@autograf.pl

Dla osób które zaprojektują "baner"i jeśli będą chciały zorganizuję NAGRODĘ..;d

Jakieś pytania.?;>
-komentarz"

Z góry dziękuje jeśli ktoś jednak zdecyduje mi pomóc ;-)

^-^


Buziakiii <3


piątek, 7 października 2011

Witam kochani ;-*
Przepraszam ,że nie zaglądałam tutaj zbyt długo i kompletnie nic nie dodawałam..Ale zupełnie nie miałam na to czasu..;/
Liceum to jest jednak zupełnie coś innego ,niż gimnazjum w którym większość rzeczy było błachostkowe...

Bywało ,że nie miałam już siły dosłownie na wszystkooo.;< dzień w dzień przy książkach zadanie-sprawdzian-kartkówka ;< nie wyrabiałam już..

Ale postawiłam tylko na tym ,abym przeszła do II kl. Nie ma co siedzieć i jak głupi kujon zakuwać dzień-noc ;< z czego i tak na drugi dzień dostajesz kape..;| nierealne ,lecz rzeczywiste...

W końcu mamy weekend i mam czas by tutaj cokolwiek napisać..
Dodać coś nowego na fbl bo tak samo dosyć dawno nie wchodziłam na fbl..

A co na dziś..?;>
Odpoczynek,odpoczynek i jeszcze raz odpoczynek ;d to lubię ;D

okey może przez weekend zaglądnę tutaj jeszcze ;-)

Buziaki <33

PS.Zaskakuje mnie moja oglądalność nie tylko w Polsce ,ale również zza oceanu..;-)
Miło mi bardzo ;-)