Translate

piątek, 21 października 2011

What going On..?

Kolejny raz przekonałam się ,że nie warto pozwalać Sb ,aby tak szybko zaufać ludziom..
To kolejny nie wypał w życiu ,który musiał mnie dopaść i dużo spraw odwrócić przeciwko mnie..;<

Nie mam już SIł ;< Na szczęście mam wokół Sb ludzi na których mogę polegać i wiem ,że zawsze mogę znaleźć u nich wsparcie..!!!

Ale atakuje nachodzi mnie myśl ;" Co do cholery ci nie pasowało ,że postanowiłaś to zniszczyć.." No pytam się co do cholery...;/ Nie pozwolę sobą pomiatać bo tak Ty tego chcesz i koniec..!!! NIEEEE ja tez tu mam coś do powiedzenia i na pewno nie zostawię to w takim stanie w jakim aktualnie się znajduje..

Choć nie znasz mnie to już z góry oceniasz najgorsze..!!!;< ludzie ogarnijcie się..!!! Żalll mi jest takich ludzi co nie umieją zadbać o swoje życie ,ale lubią mieszać się w cudze..;<

Do choleryy mam tego dość..!!!

Nie myśl Sobie ,żeee tak łatwo ci pójdzie..! Chyba nie wiesz z kim zaczęłaś wojne.?!!!


Zacznij zastanawiać się czy to co robisz ma jakikolwiek sens.;/ Niszczyć innych..;/
Żałosna jesteś..!!! Nie bój się nie dam ci wygrać..!!


Istnieją na tym świecie ludzie których cieszą upadki innych spowodowane przez wcześniejsze wtrącenie swojej ciężkiej dupy w cudze życie..;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)