Translate

piątek, 7 października 2011

Witam kochani ;-*
Przepraszam ,że nie zaglądałam tutaj zbyt długo i kompletnie nic nie dodawałam..Ale zupełnie nie miałam na to czasu..;/
Liceum to jest jednak zupełnie coś innego ,niż gimnazjum w którym większość rzeczy było błachostkowe...

Bywało ,że nie miałam już siły dosłownie na wszystkooo.;< dzień w dzień przy książkach zadanie-sprawdzian-kartkówka ;< nie wyrabiałam już..

Ale postawiłam tylko na tym ,abym przeszła do II kl. Nie ma co siedzieć i jak głupi kujon zakuwać dzień-noc ;< z czego i tak na drugi dzień dostajesz kape..;| nierealne ,lecz rzeczywiste...

W końcu mamy weekend i mam czas by tutaj cokolwiek napisać..
Dodać coś nowego na fbl bo tak samo dosyć dawno nie wchodziłam na fbl..

A co na dziś..?;>
Odpoczynek,odpoczynek i jeszcze raz odpoczynek ;d to lubię ;D

okey może przez weekend zaglądnę tutaj jeszcze ;-)

Buziaki <33

PS.Zaskakuje mnie moja oglądalność nie tylko w Polsce ,ale również zza oceanu..;-)
Miło mi bardzo ;-)

1 komentarz:

  1. Oj taaak. Liceum jest strasznym doświadczeniem. No i wielką zmianą po gimnazjum. : D
    Zapraszam do siebie.
    http://thisismycommonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)