Translate

sobota, 12 listopada 2011

czeeeeeeść

Niby długi weekend ,a już jutro jest Niedziela..;] No cóż zrobić..Tak bywa...

Dzisiejszy dzień ojj działo się..;d;d dziękuje za sesje..;d <3 Planowaną już chyba od 3miesięcy hih..

Jutro prawdopodobnie kierunek Kraków.. Co wiąże się z wczesną pobudką..A już myślałam ,że się wyśpię xddd

Jeśli uda mi się jtr wejść na kompa to dodam tutaj jakąś nutkę ,która oplata moje serce już od kilku dni..mmmm;*

Poniżej 1/160 zdjęć ;-)


I jak wam się podoba..? ;]

Planowana była jak najbardziej naturalna sesja i mogę chyba stwierdzić ,że się nam udało ;]


buziaki..=*


PS. Za kilka dni rozstrzygnięcie konkursu..;d;d Ciekawe czy uda mi się zgarnąć 1 z 10 nagród..?
Dowiem się tego już za kilka dni..;d

A teraz kładę się już spać.Pobudka jutro godz.8:30..;]
Dobranoc:*

1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)