Translate

niedziela, 13 listopada 2011

Demi Lovato - Skyscraper



Jak obiecałam umieszczam dziś cudowną nutkę,która już od pierwszego odtworzenia poruszyła moje serce..
piękne słowa, piękna nuta , beautiful song !!!

Poniżej tekst piosenki :

Wersja Angielska vs. Wersja Polska

[Demi Lovato]
Skies are crying
I am watching
Catching teardrops in my hands
Only silence as it's ending, like we never had a chance
Do you have to, make me feel like there is nothing left of me?

[Chorus]
You can take everything I have
You can break everything I am
Like i'm made of glass
Like i'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper!
Like a skyscraper!

[Demi Lovato]
As the smoke clears
I awaken, and untangle you from me
Would it make you, feel better to watch me while I bleed?
All my windows, still are broken
But I'm standing on my feet

[Chorus]
You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper!
Like a skyscraper!

[Bridge]
Go run, run, run
I'm gonna stay right here
Watch you disappear, yeah
Go run, run, run
Yeah it's a long way down
But I am closer to the clouds up here

[Demi Lovato]
You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper, Oh
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground

Like a skyscraper!
Like a skyscraper!

Like a skyscraper!
Like a skyscraper!



Niebo płacze ,obserwuję
Spadające z góry łzy
Tylko cisza wszystko kończy
Na odwrót nie mamy sił
Czemu sprawiasz ,że się czuję
Jakbym była nikim.

Możesz zabrać wszystko co mam
Zniszczyć właśnie tym czym jestem
Jak zrobiona ze szkła
drobna jak z papieru
Spróbuj sprawić bym upadła
Z ziemi bedę wyrastała
Jak drapacz chmur, jak drapacz chmur

Gdy dym znika
wracam ze snu już nie myślac o tobie
czy to daje satysfakcje widok jak tu krawawię
wszystkie okna są zbite wciąż na nogach trzymam się

Możesz zabrać wszystko co mam
Zniszczyć właśnie tym czym jestem
Jak zrobiona ze szkła
drobna jak z papieru
Spróbuj sprawić bym upadła
Z ziemi bedę wyrastała
Jak drapacz chmur, jak drapacz chmur

Dalej biegnij ja zostanę tu
patrząc jak znikasz
Dalej biegnij Droga idzie w dół
A ja wolę być bliżej chmur

Możesz zabrać wszystko co mam
Zniszczyć właśnie tym czym jestem
Jak zrobiona ze szkła
drobna jak z papieru
Spróbuj sprawić bym upadła
Z ziemi bedę wyrastała
Jak drapacz chmur, jak drapacz chmur

l<3ve this song..!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)