Translate

czwartek, 10 listopada 2011

LOVEit.pl


This stress is eating me up
Got no where to hide
Everything's on the wrong side
Come take my hand we'll go on world LOVEit.pl ♥

Cały świat inspiruje się rzeczami zaistniałymi w internecie..Czytamy,patrzymy,oglądamy..

Spoglądając jednym okiem możemy dostrzec ,że loveit.pl przedstawia nasz codzienny świat.
Codzienność ,która nas otacza..Czasem chwile które chcemy pamiętać na dłuuugooo ,a bywa ,że pragniemy jak najszybciej zapomnieć o przytłaczających nas trudnościach..

Każdy z nas czerpie z czegoś wiele inspiracji..Dla jednych muzyka bez której nie potrafią żyć..
Np."Ja" -żywy dowód na to ,że bez muzyki nie ma dla mnie dnia..Ale też emocje wyrażane poprzez zdjęcia..

Oglądając je przedstawia mi się tak naprawdę rzeczywisty ,otaczający mnie świat..

Czerpie inspiracje poprzez wyrażanie emocji..!!


Emocji..!!!Które mogę dostrzec w portalu:


Na tym portalu każdy z nas może wyrazić swoje emocje,a nawet przytłaczające nas problemy,
właśnie poprzez dodanie do <3it
zdjęcia..

Nie ważne jakiego typu są to zdjęcia..
Nikt nie ma prawa usunąć opublikowanego "waszego"zdjęcia
(Chyba ,że zdjęcia będą przestawiać obraźliwe,niecenzuralne pod-teksty "jakiejś gwiazdy" )
-regulamin każdej strony veb.


Jeśli tylko potrzebujesz i masz ochotę podzielić się swoimi doświadczeniami,emocjami,uczuciami
to Zapraszam na

www.loveit.pl

Każda osoba posiadająca własne konto na loveit.pl może dzielić się swoim codziennym życiem...!!!

Nie masz jeszcze konta..??
Nie zwlekaj..!!!
Zarejestruj się już dziś..!!


NiC cię to NIE KOSZTUJE..!!!!


"LOVEit inspiracją naszego codziennego szarego życia.."


buziaki :** !!!

Pamiętaj..!!!!


LOVEit.pl

<3

Inspiration for Life..!!

PS. W lewym górnym rogu znajduje się witget z mojej strony LOVEit.pl - Zapraszam..!!
I jak wam się podobaaa.??;>






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)