Translate

niedziela, 6 listopada 2011

MTV EMA2011 Belfast

Tak,tak..!!! To dziś Wielkie wydarzenie muzyczne..;d Na którym nie może ciebie zabraknąć..!!!


Start godz: 21:00 MTV !!!!


20:00-ViVa




Nie przegap..!!!









Dałabym dosłownie wszystko jeśli tylko mogłabym być tam na (live) niestety pozostaje "mi" jak i "większości" osób ekran telewizora..;-) ,którym musze się niestety dowartościować na chwilę obecną..



Muzyka odkąd pamiętam jest dla mnie "number #1 on my life" to właśnie ona pomagała mi sie podnieść z ciezkich jak dla mnie chwil i to właśnie z niej czerpie wszelakie inspiracje ,które motywują mnie do przyszłego działania..



Już teraz wyobrażam sobie w snach ,że to właśnie moja muzyka została nominowana w EMA,że została zauważona przez większe grono..Takie oto plany mam na swoją przyszłość..



Chcę pokazać innym ludzią swoja osobę ,po przez muzykę i śpiew..Emocje ,które mam w duszy..



Niestety na tego typu plany muszę niestety jeszcze poczekać..;< Dlaczego..? W rzeczywistym świecie "Polskim świecie" jest tak ,że nauka-kolejne lata edukacji są najwazżniejsze i musimy skończyć szkoły by cokolwiek osiągnąć w przyszłości..Nie mamy jednak czasu by poświęcić się całkowicie temu co kochamy..;<



Może to jest błahostkowe to co tutaj piszę,ale dla mnie tak wygląda moje życie..Czasem wydaje mi się ,że po za granicami polski np. w Ameryce. Możemy zauważyć więcej gwiazd MŁODYCH do 20roku życia niżeli w Polsce...Ale taka prawda..

Chciałabym mieszkać właśnie tam..By od nastolatki występować w telewizji oraz na scenie..

Na castingach nie jednokrotnie słyszałam takiego typu słowa; "Bardzo nam się podobało twoje wykonanie i trzymamy kciuki na dalszy etap , jednak pamiętaj ,że jesteś jeszcze młoda i wiele przed tobą..."



No własnie wiele przede mną oczywiście ,że zdaję sobie z tego z prawę jestem 16latką dla której samorealizacja w życiu jest najważniejsza..Ale gdybym nie mieszkała w polsce mogłabym spokojnie np. stać się sławną gwiazdką Disney'a..Sławną na całym świecie..



Praktycznie od dzieciństwa zależy mi na popularności większej miary ,ale nie za jakieś skandale tylko ,aby większa rzesza ludzi pokochała to co robię czyli muzykę...! <3



Kocham Muzykę i za wszelką cenę będę dąrzyła do celu..



Buziaki :***





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)