Translate

piątek, 9 grudnia 2011

4 000 ogladalności na święta?

Czeeeeść <3 Kochani Bardzo wam dziękuje za to ,iż mimo zbyt często tutaj nie bloguję to oglądalność nie spada..Wręcz przeciwnie rośnie co mnie bardzo cieszy ;]

Nigdy nie spodziewałam się ,że znajdzie się jednak jakieś grono ,które regularnie wchodzi na mojego bloga i i zerka czy pojawia się w nim coś nowego.! ;]

Dziękuje..!

Zauważyłam również ,że oglądalność jest nie tylko na terenie polski ,ale także nawet zza Oceanu.. o.O Kiedy spoglądam na statystyki jestem pełna podziwu ,że Stany Zjednoczone stają na drugim miejscu w moich statystykach..Jajć ;d Należy się wielki buziak <33
Dziękuje..!

Czy uda mi się osiągnąć 4 000 liczby oglądalności na święta???

bardzo bym chciała =) Dlatego też mam pewien pomysł ;d Mianowicie każda osoba ,która będzie czytała akurat tego posta ,aby umieściła komentarz pod nim..;d

Nie wiem czy mi się to uda przede wszystkim zachęcić was do tego ,ale spróbujemy ;d

Chciałabym przez to dowiedzieć się kto czyta i obserwuje tutaj moje blogowania..;]


Możecie dawać różne pomysły ,co wam się podoba,a co chcielibyście zmienić ;]

W komentarzu zamieście swoje imię i skąd pochodzicie ;] oraz możesz wyrazić również opinię na temat bloga ;]

Jeśli tylko uda mi się uzbierać "pewna liczbę komentarzy" - (oczywiście będę zadowolona z wszystkich otrzymanych) ;]

Szykuję mały prezent..!!! ;] Tak na święta..!!

Sprawiając uśmiech na twarzy drugiej osoby -bezcenne


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)