Translate

niedziela, 4 grudnia 2011

Snow..

Witam Kochani <33 !!!

Co tam u was się dzieję.? Wiem i z góry przepraszam ,że tak rzadko tutaj bloguje ,ale czasem nie mam zupełnie czasu na cokolwiek..

Od dłuższego czasu mam problemy z kręgosłupem co wiąże się z wypadkiem przed kilkoma laty..;< bóle się nasilają i nie jestem wstanie siedzieć te 8h w szkole ,a potem przed komputerem...;|

Na poniedziałek mam sporo nauki,ale chyba "ściąga" mi się przyda xddd ;d
Sprawdzian z Geografii
Kartkówka z WOS-u
Kartkówka z Fizyki
Kartkówka z Angielskiego

A to tak właśnie wszystko na Jutroo niestety..;<

Wtorek za to WOLNY..;d YeaH ;d wyśpimy się ;d Mikołaj..;d;d

A dzisiejszy dzień urozmaiciłam sobie robiąc cudownie pyszna Ciepłą Czekoladę ze śmietankowymi lodami oraz cynamonem...Mmmm:***

Pyszności ;d

Nie ukrywam ,że marzą mi się już święta.. A przede wszystkim ten klimat świąteczny.. mmm.. Coś cudownegooo..;d

Delikatne prószenie śniegu na dworze,miasto oświetlone świątecznymi dekoracjami.. Urok świąt Coś pięknegoo.!

Ale co to za święta bez śniegu..?? No właśnie..;C Musi spaść..;d;d Nigdy jakoś nie przepadałam za mrozem na dworze brr ,ani za śniegiem..
Ale kiedy teraz tak patrzę to nie wyobrażam sobie innych świąt niż te co miałam przez okrągłe 16 lat..Te święta muszą być również takie jak poprzednie..! ;d<3

Buziaki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)