Translate

piątek, 6 stycznia 2012

...

Nie miałam jeszcze okazji w tym nowym roku ,aby opisać wam cokolwiek..;< Wiele rzeczy się zmieniło może na lepsze ,a może i gorsze.. Trudno mi o tym mówić..Mimo to wiem ,że w końcu musiało to nadejść..

Dzisiejszy dzień pełen wylegiwania w łóżku..;d od rana męczy mnie silna migrena jak i angina..;< Leżąc z lapkiem na kolanach oraz włączoną vivą...Tak ,tak ogarniam..

Nie mogę być chora..;| dlatego od rana nigdzie się nie wybierałam.. Aktualnie czekam na przyjazd A. i z pewnością będzie jakaś sesja ,dlatego muszę się jakoś ogarnąć..;| face ,hair itp.. ;] ,ale jak na razie jest ciężko..;<

Kochani bardzo chciałam Wam , przede wszystkim Wam..! <3 Podziękować ,ponieważ jak śledzicie mojego bloga to domyślacie się ,że bardzo zależało mi ,aby przez te święta oraz nowy rok dobić do 4 000 oglądalności..!! ;d Jest to dla mnie niemal wyróżnienie ,że się UDAŁO..;d;d
Bardzo się ciesze z tego powodu, ponieważ choć nie zawsze komentowane są posty (tak na prawdę ,gdy ja wchodzę na czyjeś blogi ,również ich nie komentuje..;| Przyczyna..?! zapominam,lub po prostu mi się nie chce..)

Nie tylko po komentarzach można określić jakie grono czyta twojego bloga..;)
Kiedy wchodzę na statystyki sama się dziwie ,że USA na liście mają 2 miejsce..;d Polska oczywiście 1 ;d

Dziękuje..! 
BiG LoVe <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)