Translate

piątek, 20 stycznia 2012

"change"

Wiele się teraz dzieje..Dużo przemyśleń jak na raz czy dwa..Wydaje mi się ,że jeśli coś sobie uznam to tak to powinno być. Oczywiste jest to ,że muszę sobie pierw na to zapracować nie ma tak lekko..Kocham swoje życie takie jakie jest..Logiczne ze upadki spotykają każdego..;| Niestety tak już jest i nikt tego nie zmieni..
Jak zauważyliście zmieniłam kolejny raz  wygląd bloga..Jeśli potrafię wprowadzać jakiekolwiek zmiany   tutaj to i postaram się w moim życiu.. By było lepiej..Tak jak to sobie zaplanuje by nikt nie przeszkodził mi w tym co mam w realizacji..Na feriee zmienię zdjęcie główne ,jednak teraz zbyt czasu na to poświęcić niestety nie moge..;| bywa..!
Dwie notki jednego dnia robi się ciekawie..;p
Ale tak naprawdę to tutaj opisuję wszystko to co siedzi we mnie..Otwarcie mówię co czuję oraz co pragnę zmienić lub zrobić.
Będąc kolejny tydzień chora miałam więcej czasu dla siebie samej..Spokojnie mogłam przeanalizować to co dzieję się w moim życiu i co bym chciała bardzo zmienić ,a wiele jest takich aspektów w  moim życiu..
Swoje uczucia postanowiłam wylać na papier..Szczerość,skupienie i to co naprawdę czuję pozwoliło napisać mi moje dogłębne uczucia..Czy udało mi się coś z tego stworzyć..?!Możliwe ,że tak ,ale plan jest taki: "nie biegnę zbyt szybko bo mogę się w tym zagubić" dlatego nie chcę mówić na przód jakie mam plany i czego będą miały dotyczyć.. Po prostu jak coś się już wydarzy wtedy dopieroo śmiało będę mogła z uśmiechem na twarzy powiedzieć o całym wydarzeniu..Dlatego czy piosenka którą napisałam może ujrzeć światło dzienne..? Tego powiedzieć nie mogę..
Czas pokaże..

"Codziennie marzę pójść inna drogą.."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)