Translate

wtorek, 24 stycznia 2012

  Nowa piosenka "Adama Lambert'a" Jak wam się podoba? Kiedy znalazłam tą piosenkę po prostu zasiadła głęboko w moim sercu ,melodia ,słowa ,emocje w jaki sposób wyrażane są słowa.. Poniżej znajdziecie tekst wersja Polish/English ;-)

 Cold as ice
And more bitter than a december
Winter night
That's how I treated you
And I know that I
I sometimes tend to loose my temper
And I cross the line
Yeah that's the truth

I know it gets hard sometimes
But I could never
Leave your side
No matter what I say

Cause if I wanted to go I would have gone by now,
But I really need you near me to
Keep my mind off the edge
If I wanted to leave I would have left by now
But you're the only one that knows me
Better than I know myself

All along I tried to pretend it didn't matter
If I was alone Deep down
I know If you were gone For even a day
I wouldn't know which way to turn

Coz I'm lost without you.
I know it gets hard sometimes
But I could never Leave your side
No matter what I say

Coz if I wanted to go I woulda gone by now but
I really need you near me To keep my mind off the edge
If I wanted to leave
I woulda left by now But you're the only one that knows me
Better than I know my self.

I get kind of dark Let it go to far
I can be obnoxious at times Trying to save my heart
Cause I need you now
So don't let me down
You are the only thing in this world
I would die without

Coz if I wanted to go
I woulda gone by now but
I really need you near me
To keep my mind off the edge
If I wanted to leave
I woulda left by now
But you're the only one that knows me
Better than I know my self.

Coz if I wanted to go
I woulda gone by now but
I really need you near me
To keep my mind off the edge
If I wanted to leave
I woulda left by now
But you're the only one that knows me
Better than I know my self.


Zimny jak lód
I bardziej gorzki niż grudniowa
zimowa noc
Dokładnie tak cię traktowałem
I teraz wiem, że czasami tracę nad sobą panowanie
i przekraczam linię
to prawda

Wiem, że czasem jest ciężko
Ale nigdy nie potrafiłbym
cię opuścić
cokolwiek bym mówił

Bo jeśli chciałbym odejść,
Zrobiłbym to już dawno temu
ale naprawdę cię przy mnie potrzebuję
aby nie dojść do krawędzi
Jeśli chciałbym cię zostawić
Zrobiłbym to już dawno temu
ale jesteś jedynym, który zna mnie naprawdę,
bardziej niż znam samego siebie

Cały czas
próbowałem udawać, że to nie ma znaczenia,
czy jestem sam
Ale gdzieś głęboko wiem,
że jeśli byś odszedł choć na jeden dzień,
Nie wiedziałbym dokąd pójść
Bo nie poradziłbym sobie bez ciebie

Wiem, że czasem jest ciężko
Ale nigdy nie potrafiłbym
cię opuścić
cokolwiek bym mówił

Bo jeśli chciałbym odejść,
Zrobiłbym to już dawno temu
ale naprawdę cię przy mnie potrzebuję
aby nie dojść do krawędzi
Jeśli chciałbym cię zostawić
Zrobiłbym to już dawno temu
ale jesteś jedynym, który zna mnie naprawdę,
bardziej niż znam samego siebie

Staję się mroczny
Pozwalam, aby to zaszło za daleko,
Czasami mogę być okropny
Ale spróbuj zobaczyć moje serce
Bo potrzebuję cię teraz
więc mnie nie zawiedź
jesteś jedyną rzeczą w tym świecie, bez której bym umarł

Bo jeśli chciałbym odejść,
Zrobiłbym to już dawno temu
ale naprawdę cię przy mnie potrzebuję
aby nie dojść do krawędzi
Jeśli chciałbym cię zostawić
Zrobiłbym to już dawno temu
ale jesteś jedynym, który zna mnie naprawdę,
bardziej niż znam samego siebie

Bo jeśli chciałbym odejść,
Zrobiłbym to już dawno temu
ale naprawdę cię przy mnie potrzebuję
aby nie dojść do krawędzi
Jeśli chciałbym cię zostawić
Zrobiłbym to już dawno temu
ale jesteś jedynym, który zna mnie naprawdę,
bardziej niż znam samego siebie


Pozdrawiam was gorąco <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)