Translate

niedziela, 8 stycznia 2012

WOŚP

Kochani jtr kolejny finał WOŚP..!!!

Pamiętam jak dokładnie rok temu wstałam bardzo wcześnie rano,ubrałam się i ruszyłam w drogę zbierania funduszy na WOŚP ,tego roku również chciał ,niestety dopadła mnie angina i praktycznie długi weekend zamiast gdzieś się wyrwać to leżałam w łóżku..;<

Kochani pamiętajcie ,że każda kwota się liczy nawet ta najmniejsza..;) Liczą się chęci ;]
W tym roku niestety nie będę mogła być wolontariuszką ,ale na pewno udam się do mojej byłej szkoły gdzie co roku organizowane są licytacje..Choć w taki sposób będę mogła pomóc..!!





A wy również pomożecie ? Liczę na to..!


Pozdrawiam ;-) wszystkich zaangażowanych .!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)