Translate

wtorek, 7 lutego 2012

2 BdaY of my photoblog..!!

Kochani 2lata temu , a dokładnie 2 Lutego 2010 roku zaczęło się to szaleństwo FOTOblogowania..
Wtedy po raz pierwszy tak na prawdę wnikałam w to wszystko..
Jednym słowem rozpoczynało się coś nowego..Każde dodane zdjęcie było w jakiś sposób uwielbiane przeze mnie..:)Wiążącym teraz wiele wspaniałych wspomnień..
Teraz tak na prawdę widzę jak rozpoczynały się amatorskie sesje zdjęciowe..
Od domowych pod te w terenie..

Tyle się zmieniło i właśnie dzięki temu ,że mam fbl i zamieszczałam tam systematycznie jakieś zdjęcia mogę sobie wiele powspominać..Niejednokrotnie miałam wirusa na komputerze i nie mogłam w żaden sposób odzyskać później wszystkich zdjęć ;C

Jednym słowem photoblog mogę określić za mój osobisty ALBUM do którego każdy miał dostęp jednak tylko ja mogłam za niego decydować..Jakie zdjęcia się w nim będą znajdować..Można na pewno znaleźć kilka zdjęć ,które jak sami zauważycie wgl nie pasują do całej reszty , ale to właśnie te zdjęcia mówią co w danej chwili czułam,lub też chciałam przekazać..

Na pewno jednym z wielu zachwytów była również oglądalność ,która z dnia na dzień coraz to bardziej zaskakiwała.Rozpoczynało się od minimalnej liczby ,a stojąc teraz na tysiącach oglądalności.. ;o WOW..;d!!

Chciałam bardzo podziękować osobą,które są ze mną przez te 2lata i systematycznie oglądają co nowego zamieszczam..
Cieszę się również Tym ,że z miesiąca na miesiąc przybywały nowe znajomości..
Dla kogoś to może zupełnie zbędny element ,jednak jak dla mnie każda osoba dodająca mnie do znajomych jest ,że tak powiem w jakiś sposób przeze mnie zauważana..

Mogę w ten sposób zauważyć ,że jednak znajdą się osoby ,którym podobają się moje zdjęcia.Lub styl ich wykonania. :)

Kochani jeszcze raz chciałam wam podziękować za te minione 2lata..! ;D

I oby tak dalej..! ;d



Love all..

Poniżej piosenka przy której pisałam owego posta urodzinowego..I przy której z chęcią bym się do końca ferii pobawiła..;d






Dobranoc ;-*










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)