Translate

środa, 14 marca 2012





Witam was kochani !! ;d tak szperam po necie i znajduję różne takie remix-y :)
3dni sb leniuchowałam ,ponieważ rekolekcje miałam ,ale teraz znowu pełną parą trzeba wziąć się za Sb..!!
Obym dała rade.. Ze wzgl ,że muszę pozdawać kilka rzeczy z powodu tygodniowej choroby :|
A przez 3 dni wgl nie otwarłam zeszytu..; cc Dopiero dziś kiedy zostałam obudzona przez moją mamę z informacją ,że muszę wstawać bo o 9:30 miałam już korki z fizyki..;)
Więc jak możecie zauważyć pospać sobie nie pospałam..; cc
Jtr już prawdopodobnie pobudka o 6:00 ;ccc i na 8 do szkoły..;c nie chce mi się jak nie wiem..;cc Ale nic nie zrobie.. :)

Okey zmykam 3m cie się ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)