Translate

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

23 April 2012

Przeszło miesiąc temu zamieszczałam tutaj swoją ostatnią notkę..;c !! Powód ?! Brak czasu , jak też wiele spraw związanych z moim życiem ,które musiałam w nieco w szybki stopniu ogarnąć i w końcu coś z tym wszystkim zrobić..

Przez ten miesiąc wiele rzeczy , które ciągle mnie przytłaczały jak i nurtowały musiałam przemyśleć..Ciągłe pytanie "Co dalej?" wytrącał mnie z równowagi. Zupełnie nie wiedziałam co mam z sobą zrobić ,a przede wszystkim co tak na prawdę się dla mnie liczy..

Ostatnie tygodnie nauczyły mnie wiele, przede wszystkim walczyć o swoje!! mimo wielu przeszkód ,które codziennie mnie otaczają..! Prawda jest taka ,że nie ma życia doskonałego i zawsze coś miedzy własnym sobą ,a celem zawsze będzie stał pagórek z którym będzie trzeba sobie poradzić mimo to.

Każdy poniekąd pragnie by jego życie wyglądało zupełnie inaczej niż wygląda ,ale może to jest właśnie to z czym musimy sobie poradzić,walczyć jak i przezwyciężać trudności..!! Człowiek bez walki jest nikim..!!
Nie możemy przekreślać wszystkiego tylko dlatego ,że z czymś nie umiemy sobie poradzić. Nie na tym rzecz polega..! Musimy być mocni , w końcu wziąć się w garść i samemu podejmować decyzje bo nikt oprócz nas samych nie pokieruje naszym życiem lepiej niż my sami.!

Pamiętajcie ,że to właśnie wy kierujecie swoim życiem...
Dlatego nie dajcie się manipulować przez osoby trzecie..; o !!

Jeśli wyznaczyliście sobie jakiś cel i wiecie ,że tylko to was tak na prawdę dopełnia to bierzcie los w swoje ręce i nie marnujcie okazji jakie wam przechodzą z łatwością..Trzeba postawić sobie pewny rozkaz przed sobą i dokładnie go sprecyzować czy to co chcemy robić,wykonać czy zrobić będzie słuszne i jak to wpłynie na dalsze wasze życie..

ahhh te refleksje.. ;-)
No tak ja tu gadu-gadu ,a co tam u Was? Jak się macie?

Poniżej zamieszczam piosenkę z reklamy "Lecha" xddd
Muzyka w refrenie prze-boska..;d

Buziaki ;-**



2 komentarze:

  1. ciesze sie ze powrocilas
    Pozdrawiam goraco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się cieszę ;) Oraz mam nadzieję ,że blogowania bd częstsze ;-)

      Buziaki ;-*

      Usuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)