Translate

czwartek, 3 maja 2012

Cześć kochani :* Wybaczcie moją nieobecność tutaj aczkolwiek od poniedziałku byłam w górach ,gdzie wgl nie miałam dostępu do internetu..;cc nic ,a nic,,;cc Dlatego tez nic tu nie blogowałam.. ;)

Dziś wróciłam dopiero do domu ,odpocznę i jtr lub dopiero w sobote znów mnie nie ma..Dlatego trochę chaotyczne bd blogowanie ze wzgl ,że nie bd miała czasu.. :)

W sobotę wybieram się na 8nastkę D. Także się pobawię.;p;d

Kochani mój laptop padł i nie mam dostępu aby zgrac gdziekolwiek zdjęcia z gór..;cc Jedyne zdjęcie które udało mi się opublikować znajduje się na moim Photoblogu - klik także Zapraszam!!

Miłego wieczoru..!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)