Translate

środa, 9 maja 2012

Cześć kochanii ;-*

U mnie coraz to bardziej ciekawie się robi.. Teraz dopiero zauważyłam ,że nie spostrzegałam kilku kwestii w których byłam wprost bezradna .. Choć każdy wokół mnie powtarzał.."I po co się w to pakujesz?",  Prawda jest taka ,że dopiero teraz to do mnie dotarło..I w tej kwestii postaram się być bardziej radykalna niż jak to bywało do tej pory..

Czas pokaże co będzie dalej lecz na dzień dzisiejszy stawiam przed sobą pewną formę "zmiany" i choć wiem ,że łatwo mi nie pójdzie to i tak nie wątpię ,że może mi się wgl nie udać..

Uciekam ;-)
Jutro postaram się dodać jakieś nowe zdjęcia;-)
Wgl zobaczymy czy uda się odzyskać zdjęcia z mojego laptopa ,który siadł na dobree.. :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)