Translate

czwartek, 7 czerwca 2012

come back.

Czeeeeeeść..!!!!

Od ponad miesiąca nie miałam swojego laptopa dlatego też moje blogowania nie były zbyt częste ;( No cóż mam nadzieję (kolejny raz) ,że to odrobię :)

Kochanii 28 Maja 2010 założyłam tego oto bloga i jestem mega z siebie dumna ,że w stopniu "spełniania swoich marzeń" mogę przyznać ,że kolejny etap za mną.. Minęło AŻ 2 lata odkąd postanowiłam dzielić się swoimi poczynaniami muzycznymi jak i historiami  z życia codziennego..

Wiele przez te 2 lata się nauczyłam ,a przede wszystkim tego ,że nie wszystko w życiu można mieć..


"Wyłóż z siebie wszystko ,a zobaczysz efekty "

Każdy z nas zadaje sobie to pytanie;"I co dalej?" Z perspektywy nikt tak na prawdę nie umie odpowiedzieć racjonalnie na to pytanie ,bo nie zna przyszłości..

Ale jednak, jeśli mimo wszystko założymy ,że do czegoś chce w życiu dojść to pod wpływem ciężkiej pracy jak i własnej podświadomej wytrwałości z czasem może okazać się ,że stoimy na odpowiednim miejscu..

W miejscu o którym od dłuższego czasu marzyliśmy..!!!
Wiara to też sposób na bycie.. Bez względu jak układa się nasze życie i czy jest z górki czy pod górkę zawsze znajdziemy "złoty środek" na to co chcemy zdobyć..

Wytrwałość przede wszystkim..!!

Przez okres 2 lat startowałam w różnych castingach raz się udawało ,raz nie.. Ale odmowa nie powinna poróżnić Ciebie i tego co Kochasz..!! Powinna jednak dać "mega Power'a" MOTYWACJI Kochanii.!!!

Przede wszystkim Motywacji..!! jak nie teraz to następnym razem się uda..!! Uwierzmy w swoje możliwości ,a zobaczymy KAMIEŃ ,który z czasem przeistaczał się będzie w DIAMENT..

Nie ma nic piękniejszego jak samemu doświadczyć jak z NICZEGO powstaje COŚ <33

Dlatego uwierzmy w Siebie..!!
Nie zwracajmy uwagi na to co mówią inni i jak podchodzą do naszej osoby.. Liczysz się tylko ty i to co masz do przekazania..!!


Teraz widzę ,że MÓJ kamień z ogromnego kawałka ciała stałego pod wpływem szlifowania,ciężkiej pracy zmniejsza się co powoduje ,że z czasem dojdę do wyznaczonego celu tak jak duży kamień z czasem zmieni się w diament..

Wszystko przed NAMI ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)