Translate

piątek, 20 lipca 2012

Sea..!

Cześć kochanii !! ;dd

Ja własnie oglądał EMA12 ;ddd Kochani już rok minął odkąd  mogłam być na takiej Gali na żywo <33
dziękuje za wszystko! Poczuć muzykę na żywo -mmm niesamowite przeżycie <33

Dziś w nocy wyjeżdżam nad Morze Bałtyckie ;dd także zobaczymy co będzie ;-) Byle tylko była pogoda.;-))


Wiele ostatni czasy się u mnie działo raz z górki raz pod..Przede wszystkim wiele niewiadomych ,które niestety dominują w moim życiu.. ;c

Z czasem zdawałam sobie sprawę ,że nie warto zakładać najgorszego..Dzieje się to, co ma się  dziać i tyle..
Nikt nie zmieni biegu czasu..

Mam nadzieję ,że nad morzem  będę mogła odpocząć wystarczając  ;-)


Buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)