Translate

środa, 8 sierpnia 2012

Let's Go & Come Back

helooo .;ddd


Kochani..!! Moje wakacje to jednym słowem wiele ,zarazem nic..! Dużo załatwień przed wyjazdami.. Czasami zadaje sobie pytanie :" Czy tak to musi wyglądać za każdym razem.? " No cóż.. ;-)

Z nad morza wróciłam w nocy z soboty na niedzielę.. Zmęczona byłam jak nie wiem.. Do dziś pamiętam jak po 2tyg przerwie poruszania się samochodem gdziekolwiek można stracić całkowicie orientację.. Wiecie do czego zmierzam hmm..?! Otóż przez pierwsze 4h nieustannie kręciło mi się w głowie oraz w moim brzuchu działo się wiele..;cc ,ale  po czasie wszystko wróciło do normy.. ;-) Na całe szczęście ;-)

Minęły tylko 3 dni i znów wyjeżdżam ;;-) tym razem do sanatorium.. Tak mój kręgosłup z czasem nie umie wytrzymać napięcia.. Dlatego zdecydowałam ,że sanatorium to jedyne rozwiązanie by cokolwiek się polepszyło.. jednak trafiło nie tak jak chciałam bo przez wakacje..;cc

Tak więc czeka mnie jtr kolejne 6h jazdy samochodem.;/ już mówię jaka normalnie mam na to ochotę .;cc ;//

Kochani  zmieniając temat .;-) Kiedy byłam nad morzem znów poczułam "I'm Free" pod względem darzenia do swoich marzeń.!!
Nie interesowało mnie to co inni powiedzą na mój temat , czy znów usłyszę słowa krytyki  czy też pochwałę..Chodziło oto bym w końcu mogła poczuć się tak jak kiedyś.. Jak wnuczka występująca dla swojej babci , jak aktor grający dla widzów , jak piosenkarka śpiewająca dla fanów.. To uczucie ,które od lat pragnęłam znów odzyskać...

Coś pięknego poczuć to na nowo..!!!
Zapewne nabrałam większej pewności siebie ,wiadomo ,ze w życiu nie jest łatwo lecz jeśli nie zrobimy pierwszego kroku do tego co chcemy w życiu osiągnąć to z wiekiem może stać się to trudniejsze od nas..Coś co będzie wygrywać z naszą osobą i co nigdy może nie pozwolić nam z tym przezwyciężyć..

Trzeba korzystać z tego co piękne.. Jeśli dążymy do marzeń, to nie pozwólmy ,aby nic nie znaczące słowa krytyki od osób które nie mają zielonego pojęcia o naszym życiu, cokolwiek zmieniały w nas i w naszych poglądach na to, co kochamy..!!!

Musimy przezwyciężyć strach oraz obawy ,że ktoś coś będzie mówił..!!!! Nie możemy żyć życiem ,którym dyrygują nam inni..
To my decydujemy o własnym życiu..

będąc nad morzem  nagrany został pewien filmik ,który umieszczę na YT ,który zarówno będzie brał udział w konkursie.. Nie będzie to łatwe jeśli mój pobyt w sanatorium przedłuży się do 4 września ponieważ projekt jest do zrealizowania jedynie do końca wakacji..Filmik mam nagrany ;-) jedynie muszę go jeszcze zmontować dodając kilka zdjęć..;-)
Tak ,tak ;-) Projekt jest związany z moimi marzeniami .;-)

Choć możliwe jest ,że mój pobyt w sanatorium może sie przedłużyć, to nadal mam nadzieję ,że w końcu uda mi się zrealizować coś o czym marzyłam od kilkunastu lat..


Okey więcej informacji nie zdradzam .;-) z czasem jeśli tylko  cokolwiek ruszy w tym kierunku oczywiście was tutaj jako pierwszych powiadomię .;-)

A teraz kładę się spać ;-) Jtr wyjazd także lepiej się wyspać .;-))

buziaki ;-**


>PS.Kochani i Pamiętajcie droga do marzeń jest krótka ,wystarczy głęboko wziąć się za siebie oraz uwierzyć ,że czasem marzenia się spełniają..!! ;**

2 komentarze:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)