Translate

niedziela, 23 września 2012

6 000♥ & Face

Witam Was..!!!

U mnie dziś bardzo słonecznie , co prawda nie jest zbyt ciepło bo tylko 15 stopni ,ale ważne ,że wizualnie jest ladnie ;DD
Dzisiejszy dzień stawiam raczej na odpoczynek ;-) Chyba ,że odwiedzi mnie A. i może jakies zdjęcia ;-) no nie wiem^^ Wszystko się okaże..

6 000 ♥

Chciałam Wam bardzo Serdecznie Podziękować ,ponieważ w 1tydzień blog został odwiedzony ,aż
2 000 ♥ razy ..!!!Jestm pełna podziwu ,że blog Wam się podoba, oby tak dalej..!! ♥

Dziękuje za każde odwiedziny..!! <3>
Za każdy oddany przez Was komentarz!! <3>
Jak też dodanie mojego bloga do obserwacji!! <3>

Jesli podoba Wam się blog ,polecajcie go dalej..!!
...Im jest nas więcej ,tym ciekawiej..

Kochani od dziś rusza Ankieta w której to Wy zdecydujecie co chcielibyście tutaj na blogu oglądać ;D
np.:
 -pielęgnacja twarzy
-pielęgnacja włosów
-make up
-moda
-muzyka
i wiele innych tematów..

Teraz to co tutaj będzie zamieszczane zależy tylko od Was i Waszych pomysłów..!!!

!!!!..Także ruszamy..!!!!

...


Kochani jeśli ktoś byłby chętny na współpracę ze mną proszę kontaktować się pod wskazany niżej mail :


...

A na dziś przygotowalam dla Was jeden z tematów;-)

Pielęgnacja Twarzy&Perfume



Nawilżanie
Jak dla mnie najlepszym sposobem na nawilżenie skóry są poniższe dwa produkty..
1) Chyba wszystkim znany krem NIVEA ,który poprzez swoją konsystęcję doskonale nawilża skórę - skutecznie i nie drogo :)
Krem NIVEA stosuje zazwyczaj wieczorem , ponieważ budząc się rano mam świeżo nawilżoną twarz i zbędne są mi jakiekolwiek inne kremy;)
2) Drugim elementem nawilżania jest TONIK z firmy L'OREAL (200ml) dla( skóry suchej i wrażliwej) ,
3in1 - Nawilża & Tonizuje & Rozświetla
Wzbogacony w Oligo-Proteiny, by wzmocnić barierę ochronna skóry ,Aksamitny tonik KOMFORT doskonale oczyszcza skórę,aby delikatnie zakończyć demakijaż twarzy, przywraca uczucie świeżości i komfortu,nawilża i rozświetla skórę.
Na prawdę polecam nigdy nie używałam toników ,ale przez aksamit zawarty w produkcie jestem zachwycona i nie zamieniłabym na jakikolwiek inny..!!
Przede wszystkim jest coś co wielu podobnym produktą brakuje m.in : kiedy poszukujemy w drogeriach toników uzyskujemy taki rezultat ,że kupujemy po prostu produkt ,który ładnie i przyjemnie pachnie,jednak nie zawsze jest skuteczny..;( Jednak tonik z L'OREALA jest bardzo skuteczny jak też cudnie pachnie..!!
Cena w granicach >20,00zł



Oczyszczanie

Na Rynku istnieje nie zliczona liczba podobnych produktów ,jeśli chodzi o oczyszczanie naszej skóry.
Ja wybrałam dwie firmy tj. : UNDER TWENTY /\ CLEAN&CLEAR
UNDER TWENTY :
Z tej firmy używam dwóch produktów z których jestem zadowolona w szczególności z aktywnego ,punktowego żelu S.O.S (10ml) - Jeśli na mojej twarzy mojawią się jakieś niedoskonałości to przy wieczornej pielęgnacji cery nakładam na dane miejsca żel,który przez całą noc może spokojnie sobie działać (nie rozsmarowywać.!! - Tak jak nałożyłaś/eś żel tak pozostaw na całą noc. )

2w1 Intense aktywny żel- peeling myjący
Peeling jest jednym z obowiązkowych elementów oczyszczania skóry ,ja wybrałam ANTI! ACNE ,ponieważ nie tylko oczyszcza jak też wygładza!!
Oba produkty kupiłam w zestawie i zapłaciłam ok. >20,00zł
Natomiast by dostać produkt osobno ,cena to :
Aktywny żel punktowy S.O.S ( >13.99zł)
2w1 aktywny żel-peeling myjący ( > 16,99zł)


Następnym elementem oczyszczania skóry jest produkt z firmy CLEAN&CLEAR shine control żel myjący przeciwko błyszczeniu się skóry z orzeżwiającymi mikrogranulkami (150ml)
Skutecznie oczyszcza ,cera bez błyszczenia przez cały dzień.

Ten produkt stosuję codziennie rano przed nakładaniem make-up..jest skuteczny ,aczkolwiek tylko do 8/6h niestety..
Cena to >20,00zł (zalezy od drogerii )
Po stosowaniu żelu z mikrogranulkami skóra jest odświeżona i wygładzona.



Perfume

ADIDAS for WOMEN fizzy energy body fragrance
Wczoraj miałam okazję zakupić poniższy perfum ,zapach zniewalający słodki jak i świeży ;-)
Perfum jest dość wytrzymały ,ale wiadomo , nie zastąpi oryginału :)
Cena : 25,99zł





Mam nadzieję ,że dzisiejsza notka była ciekawa i że się podobała ^^

Pozdrawiam was Serdecznie..!!

;-*




Przypominam  link z allegro.pl

Sprzedaję m.in
-telefon komórkowy
-Discman
-przenośne studio fotograficzne
-oraz obuwie sportowe jak i eleganckie z kolekcji Janet D.









Także gorąco ZAPRASZAM..!!!










26 komentarzy:

  1. Sama mam ten zapach perfum, piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jesteś!Uwielbiam cię czytać!
    Ja nie nie umiem się zdecydować bo jak pisałaś te róże peelingi na rynku jest ich dużo ,ale nie wiadomo jaki kupić czyli polecasz z under twenty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie peeling'i nie różnią się zbytnio od siebie, jedynie zapachem ;-)
      Mi akurat spasował z UNDER TWENTY ;-)
      Polecam;-)

      Usuń
    2. Jednak to tobie musi spasować dany produkt .;-)

      Usuń
  3. Klaudia prowadzisz bloga :)
    no fajnie tu u ciebie nie powiem ze nie
    PZDR

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziekuj kazdy kto tu wchodzi lubi jak blogujesz ^^ciesz sie z tego! i dzieki za ten wpis pomglas mi ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to słyszec ;-)
      Pozdrawiam Serdecznie ;-*

      Usuń
  5. ja osobiście wolę kosmetyki NIVEA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro wybieram sie do drogeri zobaczyc zapach perfumu;D

    OdpowiedzUsuń
  7. oddałem już glos ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten perfum fajny jest ;D

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)