Translate

piątek, 14 września 2012

Długa przerwa..

Witam was po dosc dlugiej przerwie ;** Przez pewien okres wgl nie moglam tutaj blogowac ;(( z racji tego ze moja przegladarka ciagle padala ;/za kazdym razem trzeba bylo pobierac wtyczki ,ktore i tak nie dzialaly ;( aktualnie pisze z telefonu ;)

Zauwazylam ,ze ogl. wzrosla co mnie bardzo cieszy ;d ale to tylko dzieki Wam.!!<3 p="p">
Co u mnie?
Wlasciwie to dzisiejszy dzien nie typuje do tych najlepszych ;(( !
Od 2 tyg. nie czulam sie zbyt dobrze ;( Moje weekendy wygladaly tak ,ze ciagle praktycznie w lozku lezalam ;((.Myslalam ,ze w miare na rozpoczecie roku bd lepiej..Co prawda bolalo mnie gardlo ,ale nie sadzilam ,ze przez to moze sie pogorszyc ;((
Dzis od 7 do 15:05 w szkole (9 lekcji) rano bolalo mnie gardlo ,ale z lekcji na lekcje bylo coraz to gorzej ;(( kazda czesc ciala mnie bolala ;(( okropne uczucie!! Teraz leze ,ale nadal czuje ten nieustanny ucisk w kregoslupie,klatce piersiowej jak i okropny bol gardla ;( nie potrafie nawet polknac sliny ;(( +do tego katar. ;((
Jtr robie sb wolnd bo nie chce pogorszyc bardziej swojego stanu zdrowia ;

8 komentarzy:

  1. Jak dobrze ze wrocilas ;** odnalazlam ten blog przez wakacje i nadal nie umiem sie naczytac..Nieznam cie ale bardzo chcialabym cie poznac ;**
    Opisujesz tu co robisz i te twoje refleksje mm;*** Gdy czytam twojego bloga to dajesz mi gleboka wiare;***twoje slowa wiele dla mnie znacza daja mi wiare w siebie
    Dziekuje bardzo za to ze jestes ;*****

    Zrobisz kiedys zlot fanow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ;**
      Czytajac te slowa mam po prostu lzy w oczach ;( ale to chyba ze szczescia ;d hehe
      Dziekuje bardzo ze w moich refleksjach odnajdujesz swoja wiare ,na prawde jest to bardzo wazne ;*
      Zawsze kiedy opisuje swoje refleksje jestem szczera w tym co opisuje ,dlatego jest mi niezmiernie milo czytac te slowa ;*!!
      Ktore wyzej napisalas..

      Kochanie jestem zwykla -nastka ktora postanowila wlasnie dla takich chwil utworzyc bloga.
      Jesli bd miala ochote sie ze mna skontaktowac to po prawej stronie znajduje sie panel w ktorym znajdziesz moj adres mailowy ;) takze jesli bd miala ochote mozesz do mnie napisac ;)jak tez tutaj w komentarzach ;)

      Buziaczki ;***

      "Niech zesza sie powieksza" ;))

      Usuń
  2. I sie powiekszy bo jestes swietna !! ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;-** BiG LoVe for you ♥ !!

      Usuń
  3. Uwielbiam cie czytac! dodasz nowe zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda nie mam aktualnych zdjęć ,ale na pewno coś się znajdze, także jak już wspominałam bez obaw ;-) na pewno niebawem się cos tutaj pojawi ;)

      Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  4. A zapomnialam moge napisac do cb maila? Kocham spiewac ale duzo osob mnie krytykuje ;( mam juz tego dosc ,ale co ja mam zrobic? nie chce juz ukrywac ze wszystko jest dobrze jak nie jest ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana oczywiście ,że możesz ;**
      Mail jest podany na głównej stronie ;-)
      Także czekam na maila ^-^

      Kochana to Ty decydujesz o własnym losie..!! Nie pozwól ,abym osoby ,które tak na prawdę Cię nie znają próbowały w jakis sposób aranżować twoje prywatne życie..!!
      Żyjesz by spełniac swoje marzenia..!! ;-**

      Zawsze znajdzie się ktoś,komu nie będzie odpowiadać to co robisz lub co chcesz zrobić ,ale mimo to Nie poddawaj się..!!To są twoje marzenia nikogo więcej..!!

      Jeśli masz tylko szansę gdziekolwiek się pokazać to bierz życie w swoję ręce i korzystaj z tego..!!


      Buziaczki ;-**

      Usuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)