Translate

piątek, 21 września 2012

Friday evening

Jak Wam mija piątkowy wieczór? ;D

Ja na dziś miałam zaplanowane przepisywanie zeszytów bo notatek było masę.. ;//
Aczkolwiek moja kochana Ż. zrobiła mi niespodziankę za którą bardzo Dziękuje ,ponieważ w tym momencie nie blogowałabym tutaj tylko przepisywała bym zeszyty..A uwieżcie byłoby tego sporo..
Na całe szczęście i piątkowy wieczór mogę wyleżeć w łóżku oglądając tv ;-)

A Wy macie jakieś szczególne plany na dzisiejszy wieczór.?

Żeby nie było nudno poniżej przedstawiam wam 2 zdjęcia ,które miałam okazję niedawno zrobić :)




haha ta mina miażdży ;d
Moje Kochanie;*
 10 dni temu skończył roczek.♥♥





Kochani poniżej udostępniam link z allegro.pl

 


Sprzedaję m.in
-telefon komórkowy
-Discman
-przenośne studio fotograficzne
-oraz obuwie sportowe jak i eleganckie z kolekcji Janet D.





Także gorąco ZAPRASZAM..!!!

PS. Dziś miałam przyjemność zajrzeć na ciekawego bloga także polecam do odwiedzenia Go ;-)
ponizej link :)



Buziaczki ;**






27 komentarzy:

  1. hej, pewnie że pomożemy :)
    będziemy polecać Twój blog w notkach :) liczymy na to samo
    xo, Ada...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne zdjeci ;d jakim aparatem je robilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo ;*
      zdjęcia robione telefonem ;)

      Usuń
  3. Ja nie mam na dzisiaj zadnych planów ;D To miłego leniuchowania !


    zapraszam do mnie ;
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli tak jak ja.;-)
      jasne ,że wpadnę ;-)

      Usuń
  4. Ja nie mam planów na dzisiaj ;D To miłęgo leniuchowania ! ;)


    zapraszam do mnie ;
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzisz masz teraz czas dla siebie ;*Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak.;-) jak tez mam czas dla Was ;*
      Buziaczki ;*

      Usuń
  6. Fajne zdjecia ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna jestes !pozdro

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobilas zdj. telefonem ;o dobre!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja równiez odpoczywam ;) milego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki slodki malec ;*
    Kto to jest do ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem,wiem..;D
      To jest mój młodszy brat ;-**

      Usuń
  11. Kochany ten mały;***

    OdpowiedzUsuń
  12. zachęciłaś mnie tym przenośnym studiem fotograficznym, ale chyba nie tego szukam ;) Poza tym miło się czyta ;)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny chłopak ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny bobasek naprawdę słodziutki,maluszek do schrupania hmmm nawet trochę podobny do Ciebie,pozdrawiam gorąco,buziaczki dla dzidziusia :*

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)