Translate

środa, 19 września 2012

GoodMorning everyone !

Witam Wszystkich ;*!!
Jak sie macie? Ja choc mam wolne to wstalam przed 8:00 nie potrafiłam dłużej spać:( tak mnie gardło bolało z rana myślałam , że nie wytrzymie ;(( Na cale szczęście po wypiciu ciepłej herbaty polepszylo sie..:)
Poniżej przedstawiam wam to ,co między innymi znajduje się w moim śniadaniu :)
Kubek goracej herbaty to przede wszystkim z rana :)
Załagodzi ból gardła jak też rozgrzeje nam zimne poranki..
Następnym elementem śniadania są pokarmy mleczne..
Mogą być to płatki z mlekiem. Ja jednak postawilam na jogurty,ponieważ w czasie zażywania antybiotyku są najlepszą osłoną.
Słyszałam również , że na angine właśnie najlepsze są lody jak też właśnie jogurty , no nie wie ja nie próbowałam robić eksperymentu z lodami,a co do jogurtow to jem je ale nie schlodzone :)
Na drugie śniadanie postanowiłam zrobić sobie coś bardziej pożywnego :) kanapki ze śmietankowym serkiem +do tego oczywiscie wszelakie warzywa :tj pomidor,rzodkiewka,papryka czerwona,ogórek jak też zielona cebulka:) + ciemny chleb.
A Wy co dobrego macie na śniadanie?  ;d
Okey kotki zmykam się położyć:)
Do znów:*!

12 komentarzy:

  1. dlaczego zdjecia sa takie male ;///

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaje notki z telefonu i sama zadaje sobie to pytanie ,czemu te zdjęcia sa takie małe??;c Jak tylko to rozgryzę to na pewno pojawią się zdjecia o większej rozdzielczości, natomiast na dzień dzisiejszy niesety tylko takie bd wyświetlane..;C

    Pozdrawiam Serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. widze ,ze juz dlugo prowadzisz bloga,fajne to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak..;-) Uwielbiam opisywać tutaj swoja codzienność .;-) Blog istnieje już od 2,5roku i gdybym miała się zdecydować czy nadal chce go prowadzić to moja odpowiedż jest jasna i oczywista..
      Oczywiście ,że takk.;-)
      Prowadzenie bloga to super sprawa..!!!
      Polecam..!!

      Usuń
  4. Nowości zaraz wyskakuja mi na pierwszej stronie!!!!!Genialna jesteś!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. pokażesz nam swój nowy telefon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę ,że was to bardzo interesuje;-) , ponieważ już kolejna osoba mnie oto pyta;-)

      Usuń
  6. moja znajoma polecila mi twoj blog i rzeczywiscie fajnie tu jest ,ale wiecej zdjec dodaj!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. mile czzyta się twój blog =]

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)