Translate

czwartek, 20 września 2012

jacket & t-shirt & bag & boots

Cześć.!!

Jak obiecywałam w dzisiejszej notce trochę modowo ;d Pytałam was ostatnio co sądzicie o marce CONVERSE ,otóż mam kilka produktów z tej marki i chciałam się z wami tym podzielić..;-)



Pierwsze przedstawiam Wam buty CONVERSE ;-)  Otóż jak zauważyliście są na niskiej podeszfie :) Wygodne jak i stylowe
kolor: mleczna kawa



Następna rzecz z tej marki to dwie bokserki ;-)
Postawiłam ,że bluzki kupię jedynie z nadrukiem firmy ,ponieważ same w sobie poprzez kolor sa już interesujące , także niezbędne byłyby dodatkowe elementy.

Długo zatanawiałam się nad tą torbą ,wydawała się na zdjęciu bardzo duża ,aczkolwiek kiedy do mnie dotarła okazała się ,że jest w sam raz.!! ;-)
Jest bardzo pojemna ,można nosić ją na długim pasku jak też na krótki, do wyboru:)
Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu jak też mam plany zakupić kolejną taką pojemną torbę ,ponieważ wszystko bez jakiegokolwiek problemu sie w niej mieści .;-)


Do mojej szafy niedawno trafił również żakiet( z PINKE) z którego jestem bardzo zadowolona
ma zagięte rekawki(czarno-biale) , ciekie linie.
Bardzo ładnie komponuje się z "mała czarną"
+do tego kremowe szpilki
efekt zadawalający :D



I jak Wam się podobają powyższe artykuły? ;D
Podobają wam się takie notki?




Kochani poniżej udostępniam link z allegro.pl

 

 
Sprzedaję m.in
-telefon komórkowy
-Discman
-przenośne studio fotograficzne
-oraz obuwie sportowe jak i eleganckie z kolekcji Janet D.

Także gorąco ZAPRASZAM..!!!





PS.Udostępniajcie ten link gdziekolwiek się da..!!! ;-)




31 komentarzy:

  1. gdzie kupilas torbe?

    OdpowiedzUsuń
  2. no jakoś nie mam cię w obserwujących :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej..;c musiało coś nie wyskoczyć;c
      Zaraz się tym zajmę ;*

      Usuń
  3. ale fajne buty ,a kolor swietnyyy<3

    OdpowiedzUsuń
  4. ile kosztowal ten zakiet i jaki to rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny gustowny kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestes swietna uwielbiam cie czytac ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam mode dodawaj wiecej takkich wspisow ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak cos nowego wpadnie w moje ręce to czemu nie.;-)

      Usuń
  8. Megasny kolor! gdzie kupilas buty? ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ejjj ta torba miazga , gdzie mozna taka dostac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torbę nabyłam w sieci ,aczkolwiek można ją nabyć w każdym sklepie gdzie sprzedawane są artykuły z firmy CONVERSE ;)

      Pozdrawiam Serdecznie;)

      Usuń
  10. no ,no zarąbiaszcze gadżety<3

    OdpowiedzUsuń
  11. po pierwsze to cudowny wygląd bloga ;-)
    po drugie ciekawy blog, dlatego będę tu wchodzić.
    jeśli chodzi o bransoletki to zaczynam robić takie ;-)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny .
    i oczywiście odwiedzam link na allegro ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło ,że podobają się zmiany tutaj <3
      Dziękuje również za odwiedziny i zapraszam ponownie ;-)

      Usuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)