Translate

środa, 19 września 2012

LG swift L7 & again changes

Cześć kochani.!!


Jak podobają  się Wam kolejne zmiany tutaj.? Tym razem zostaną tu  na dłuższy czas... :) Poprzednia wersja,która była tutaj przez okres 2dni wydawała się bardziej gotycka jak i mroczna, co zupełnie nie odzwierciedlała mojej osoby ,tak więc postanowiłam to zmienić na bardziej delikatniejszą estetykę,która zdecydowanie jest cieplejsza i przyjemniejsza...

Tak jak prosiliście zamieszczam zdjęcia swojego nowego telefonu ;-)


 Jedyną wadą na dzień dzisiejszy jest krótki kabelek USB ,który jest poczęści jednym z dwóch elementów ładowarki ;-)











Kochani poniżej udostępniam link z allegro.pl


Sprzedaję m.in
-telefon komórkowy
-Discman
-przenośne studio fotograficzne
-oraz obuwie sportowe jak i eleganckie z kolekcji Janet D.
Także gorąco ZAPRASZAM..!!!

PS.Udostępniajcie ten link gdziekolwiek się da..!!! ;-)




A co na Jutro..??

Przygotowałam dla Was kilka rzeczy ,które ostatnio wpadły w moje ręce..;))

Co sądzicie o marce CONVERSE?





14 komentarzy:

  1. Czyli gustujesz raczej w LG ? Nie chciałas zmienić np. na samsunga ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa zbieg okoliczności ;DD akurat miałam oferowany Lg więc postanowiłam go zakupić.;-)
      Miałam kiedyś również samsunga i polecam.;-)

      Usuń
  2. Ile płaciłaś za telefon? Drobiazg musiał kosztowac majatek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie ja zabrałam go na przedłuzenie umowy ;-) Także jedyny wydatek to 1zł :)

      Usuń
  3. masz conversy?pokażesz;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam tylko jedną pare ,ale są niezastapione<3

    OdpowiedzUsuń
  5. a z jakiej sieci masz?

    OdpowiedzUsuń
  6. no w koncu jaces zdjeca dodaj cos wecej

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny telefon tez chcialam go kupic ale nie wydaje sie zbyt duzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wieksz od innych telefonow ale da sie przzyzwyczaic

      Usuń
  8. Fajna jakos zdj ;}

    OdpowiedzUsuń
  9. A buty z kolekcji Janet D. byly przez ciebie uzywane.?

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)