Translate

poniedziałek, 17 września 2012

Monday :)

Dziendobry Wszystkim:)
Jak wam minął weekend??:)) U mnie bez zmian nadal leze  w łóżku i odpoczywam:) 2 dzień jak nie bd mnie w szkole i już widzę ile sama bd musiała materiału nadrobić::oo aż mi się chce:(((
Dziś co prawda czuje się lepiej niż w minionych dni,ale nadal jestem strasznie osłabiona:(( no nic:) Co do jutra to mam plany iść do szkoły ale tylko na spr z chemii,który zaczyna się o 10:25. :)tak więc zobaczymy bo to wszystko zależy tylko iwylacznie od mojego samopoczucia jak też czy dziś uda mi się cokolwiek nauczyć bo jeśli nie to bezsensu,abym szła na sprawdzian:))

Okey. Skarby idę się położyć:)
Miłego Dnia Wam życzę:**!

12 komentarzy:

  1. Zycze ci powrotu do zdrowia ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za słowa otuchy z waszej strony.!! ♥

      Usuń
  3. widzialam twoje zdjecie ;) jestes sliczna ;**pokazesz nam tu jak robisz te swietne kreski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wyzdrowieje to postaram się umieścić tu taki post..;-)Teraz kiedy jestem chora chodzę bez jakiegokolwiek make'up ;-)

      Usuń
  4. Pisalas wczesniej ze masz nowy telefon pokazesz nam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ;D Jeśi jesteście tym zainteresowani to czemu nie.;-)

      Usuń
  5. Ten telefon ktory sprzedajesz to byl twoj? ty z niego korzystalas!? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestes sliczna!bardzo ladne zdjecia ;*

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)