Translate

czwartek, 20 września 2012

Nesquik in the morning

Dziendobry wszystkim!
Dziś czuje się zdecydowanie lepiej już nie nam gorączki , trochę boli mnie jeszcze gardło,ale widać poprawę.
Od jutra zaczynam pełną parą naukę od której do tej pory miałam spokój.. Jednak tyle mnie minęło , że sama nie wiem jak z tym wszystkim się wyrobie.. Nwm
Jutro przyjeżdża do mnie Ż. , która w jakimś stopniu pomoże mi jakoś to wszystko ogarnąć , miejmy nadzieję , że się to uda:)
Teraz właśnie skończyłam jeść pyszne czekoladowe płatki śniadanie Nesquik..Kolejna osłonka na antybiotyk :)
Poniżej zdjęcie:




Przypominam o :

Kochani poniżej udostępniam link z allegro.pl


Sprzedaję m.in
-telefon komórkowy
-Discman
-przenośne studio fotograficzne
-oraz obuwie sportowe jak i eleganckie z kolekcji Janet D.
Także gorąco ZAPRASZAM..!!!

PS.Udostępniajcie ten link gdziekolwiek się da..!!! ;-)




29 komentarzy:

  1. Cieszymy sie ze juz zdrowiejesz;*i w koncu duze zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale ciekawe zdj. super jakiego aparatu uzywasz? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powyższe zdjęcie robione aparatem z telefonu ;-)

      Usuń
  3. Czytam tego bloga dopiero od niedawna a jestem pelna podziwu ze chcesz odpisywac na te wszystkie komentarze
    Czytalam tez ze spiewasz i ze masz nagrany konkursowy filmik i jak dostalas sie? pokazesz tu tem filmik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisuje na kometarze poniewaz sprawia mi to przyjemność , gdy mogę w jakis sposób z Wami sie kontaktować ;*
      Wyniki dopiero pod koniec września także trzymcie kciuki;*
      Jeśli cokolwiek się uda to postaram wam wkleić tutaj ten filmik.;-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. o kochanie moje tutaj ♥♥
      tak ,tak twoje i nikogo więcej..;D

      Usuń
  5. No wlasnie poprzedni link nie dzialal ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałam przeprosić bo sama nie zauwazyłam ,że wkleił się zły niedziałający link ,jednak już to naprawiłam i powinno byc wszystko w porządku ;-)
      Także zapraszam na moja aukcje ;-)

      Usuń
  6. fajne zdjecie ;)widze ze udzielalas sie na roznych castingach jak bylo polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na wcześniejsze wpisy tam jest wszystko opisane ;*
      Oczywiście ,że polecam..Możesz pokazać swoje umiejętności ,ktore w przyszłości moga zaowocowac także polecam .;-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo .;-)
      Jak tez zapraszam na kolejne odwiedziny .;-)

      Usuń
  8. ładne zdjecia masz na photoblogu

    OdpowiedzUsuń
  9. skad na takim blogu wzielo sie "pusta miska"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż odkąd pamiętam moim zamiłowaniem jest pomoc czworonogą ,dlatego tez postanowiłam ,że przez taki mały gest również mogę w jakis sposób pomóc ;-)
      Dlatego zachecam na kliknięcie w ta ramkę i powtórne klikniecie na miskę.;-)
      Nic was to nie kosztuje ,a przez to możecie nakarmic głodne zwierzczki.;-)
      Także zapraszam.!!Bo WARTO..!!

      Usuń
  10. czekamy na kolejny wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno coś się tutaj już niebawem pojawi.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli udzielasz sie harytatywnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chce pomóc;-) to tyle to nic nikogo nie kosztuje ,tymbardziej mnie nic nie kosztuje udostępnienia tego baneru;-)

      Także sedrdecznie zapraszam Wszystkich do pomocy !!
      RAZEM MOŻEMY WIELE!!

      Usuń
  13. Od ilu lat prowadzisz bloga?

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne zdjecie ;] opowiedz i jak sie prowadzi bloga jest to ciezkie a moze sprawia ci to przyjemnosc?

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)