Translate

wtorek, 18 września 2012

♥new look&changes♥

Kochani prawda jest taka ,że nie wiem od czego zacząć..!Nie wiem czy mam być szczęsliwa ,czy płakać ze szczęścia..Otoż nie spodziewałam się ,że jednak jakies grono regularnie wchodzi na mojego bloga i go czyta jak i komentuje. Może dla niektórych wydaje się to dziwne lub nawet śmieszne ,że ciągle o tym tutaj pisze i ,że się powtarzam ,ale jest to bardzo ważna kwestia jak dla Mnie i będę powtarzać to do upadłości..!!

Postanowiłam Dla Was wprowadzić tutaj kilka zmian ,abym choć po części mogła Wam podziekować za to ,że jesteście i mimo ,że nie blogowałam tutaj w ubiegłym miesiącu zbyt często to i tak reularnie sprawdzaliście co tutaj sie działo..!!! ♥♥♥♥♥♥♥

Kochani na dzień dzisiejszy tylko takie zmiany jak widać udało mi sie tutaj wprowadzić.;-) Mam nadzieję ,że sie podoba?? ;DD

Kilka osób pisało w komentarzach , abym dodawała wiecej zdjęć..;-) Co Wy na to.?? Dla mnie pomysł jak najbardziej pozytywnie przyjęty .;-) Wiadomą jest to ,że ciekawiej jest kiedy jednak te zdjecia się w notce pojawiają ,także jak tylko uda mi się to zrealizować to będę się cieszyć .;-)

Zauważyłam również ,że chcialibyście abym dodała zdj. jak robię swój make-up ;-) jak tylko wyzdrowieje ,przy najblizszej okazji zrobię zdjęcia i wam je tutaj wrzucę ;-))

a i jeszcze jedna kwestia mianowicie  jeśli ktoś ma do mnie jakiekolwiek pytania to można zadawać w komentarzach jak też prywatnie poprzez maila , który znajduje sie w lewym bocznym panelu ;-))


To tyle misie uciekam ;-**

Dozobaczenia Jutro ;-*

23 komentarze:

  1. Ale fajne pomysły ;D
    Podobają mi się bardzo twoje zmiany , świetna jesteś;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadzam sie!!!!!!

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo..!! ;-* Jest mi niezmiernie miło to słyszeć ;-)

      Pozdrawiam Was Serdecznie.!!! ;-)

      Usuń
  2. dodaj,dodaj,dodaj proszeeee nowe zdjecia :*********************************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak tylko wyzdrowieje to dodam jakieś aktualne zdjęcia ,natomiast na dzień dzisiejszy jest to nie możliwe ;c

      Może uda mi się sgrać jakieś zdjęcia z wakacji ;-)

      Usuń
  3. widzialam twojego photobloga co ile dodajesz zdjecia? jaka jest twoja ogladalnosc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardz mi miło .;-) Otóż zdjęcia dodaje jak tylko mam na to ochotę .;-) nie mam jako tako wyznaczonej godziny,czy tam dnia .;-)
      Po prostu jak tylko mam ochotę to dodaje zdjęcia ;-)

      Usuń
  4. dodasz kiedys zdjecia twojego pokoju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli bd tym zainteresowani to jasne .;-)

      Usuń
  5. dziewczyno skad ty bierzesz te pomysly? mega fajnie :D polecasz zalozenie bloga? ciezko jest go utrzymac?trzeba placic za cos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam..!!

      Blogspot ma wiele wspaniałych opcji ,jest wiele arkuszy na wygląd bloga ,także ja tylko wybieram co mi się w danej chwili spodoba lub też co spasuje do baneru głównego i to tyle z mojej pracy .;-)

      Jasne ,że polecam!! To świetna rzecz..!!Za założenie bloga nic nie płacisz;-) Notki dodajesz zupełnie za darmo, bez obaw ;-)

      Usuń
  6. Te zdjecia ktore dodalas na panel glownny to z profesjonalnej sesji?placilas cos za nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,nie ;-) zdjęcia są z amatorskiej sesji..

      Usuń
  7. Ustawilam twojego blogana moja strone startowa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej jak miło.;D Teraz wiem ,że bd musiała blogować wystarczająco często by Cię nie zanudzić..;pp

      Pozdrawiam Serdecznie!!

      Usuń
  8. Ladne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. moge zaprosić cię na fbl?

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajny telefon ,tez chce taki :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy wyglad jaki widzialam<3

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)