Translate

piątek, 21 września 2012

Nutritious breakfast

Witam Was Kochani..!!
Jak się macie??

Ja właśnie nie dawno skończyłam sprzątać swój pokój , a teraz zajadam się pysznymi kanapkami :)
Dziś przyjeżdża do mnie Ż. ,która pomoże mi w jakiś sposób ogarnąć moje tygodniowe zaległości w szkole:) mam nadzieję,że uda nam się poczęści nadrobić zaległy materiał,a już wiem , że nie bd łatwo..
Weekend jak dla mnie zapowiada się niestety bardzo pracowity.No,ale co zrobić :) tydzień leżałam i nic nie robiłam tak teraz pełną para biorę się do roboty :)

Życzcie Mi powodzenia :)
Do znów Misiaczki ;*


24 komentarze:

  1. Mniam pyszne kanapki ;] w takim razie powodzenia.
    W ktorej klasie jestes?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo.;-))
      Aktualnie chodzę do II kl. LO ;-)

      Usuń
  2. Robisz mi smaka tymi twoimi sniadaniami ;d

    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mm;*swietne sniadania robisz zrobisz tez takie dla mnie? ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz rade ! Powodzenia<3

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam♥
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okeeyyy ;*
      Zaraz się zjawię ♥

      Pozdrawiam Serdecznie..! ;*

      Usuń
  6. Na pewdo dasz rade:p

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jesteś!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodasz dzis cos jeszcze?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozliwe ,że tak.;-)
      Także możesz spodziewać się nowej notki ;-)

      Usuń
  9. super blog :) obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)