Translate

sobota, 15 września 2012

Saturday ;-)

Kolejny weekend,kiedy leze pod kilkoma misiowymi kocami popijajac herbate z cytryna..
Czasem mam wrazenie ,ze ciagle przesladuja mnie choroby ;( Nie wiem czy nie potrafie sie do konca wyleczyc i dlatego to  nawraca..
Nie mam zielonego pojecia..
Dzis stawiam na jakis dobry film ,a wieczorem "Bitwa na glosy" ;) Szczerze mowiac nie ogladalam tego talent show,jakos nigdy ten program mnie do siebie nie przekonal..Natomiast w tej edycji prezentowac sie beda swietni artysci :tj chlopaki z afromental,Ewa Farna,Beata Kozidrak ,czy wszystkim znana Jula ;)
Jej osoba mnie jednak najbardziej ciekawi , poniewaz nigdy wczesniej nie mialam okazji zobaczyc jej przed tv ;) Tak wiec zobaczymy jak to bedzie ;)




Milego Weekendu..!
Pozdrawiam ;*!

4 komentarze:

  1. Nieprzejmuj sie wyzdrowiejesz ;)
    I rowniez zycze ci milego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodasz jakies swoje zdjecia? dawno nie dodawalas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę ,że jestes bardzo czujna ;-) Owszem nie dodawałam tutaj zdjęć ,ponieważ nie miałam na to kompletnie czasu ;( ,aktualnie jestem chora ,ale poszperam i na pewno znajdą się jakies zdjęcia ,także bez obaw ;-**

      Pozdrawiam Cię Serdecznie ;-* !

      Usuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)