Translate

piątek, 14 września 2012

silna angina ;(

Czesc Wam ;**!!!

Dzis jak wspominalam zostalam w domu ;) Rano dosc dobrze sie czulam ,ale po kilku godzinach znow powrocil narastajacy bol kosci ;((
O 15 :00 wybralam sie do lekarza po czym dowiedzialam sie ,ze mam silna angine ;(( dostalam znow pelno lekarstw jak tez antybiotyk.Zostalam skierowana na wiele badan wiec polowe popoludnia spedzilam praktycznie w szpitalu..
Teraz wszystko wiadomo , dlaczego nic nie potrafilam przelknac ;(( Mam gozy ropne w gardle jak tez od strony zewnetrznej cale sine ;( kiedy staram sie chocby polknac sline odczuwam koszmarny bol jak i pieczenie ;((
Mam tylko nadzieje ,ze po antybiotyku sie cos polepszy . ;)
Goraczke niestety nadal mam ;((

No nic ,ide wypoczywac ;)

Milego dnia ;*!!
Bay ;-)

2 komentarze:

  1. Tez bylam chora ;( najgorsze jest to ze nie idzie juz czasem ;((
    Powodzenia zatem ;****3m sie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Powracaj do zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)