Translate

niedziela, 30 grudnia 2012

music song's

Cześć Wam..!!!
Jak tam u Was? Ja kolejny dzień siedzę i nic nie robię ;p no dosłownie ,aż nie chce mi się myśleć o tym jak za chwilę znów szkoła i nauki w trzy dupy ,że tak powiem..;p
No ,ale jak jest wolny czas to trzeba korzystać co nie.?:D
Dziś czuje się zdecydowanie lepiej,widać znaczną poprawę co mnie bardzo cieszy ,jutro sylwester ,a ja miałabym leżeć w łóżku.?: O no nie wydaje mi się to zbyt realne..! ;D hih

Rozmowy z M. zawsze poprawiają mi humorek wiesz.? Dziękuje Ci Kochana za to <3 p="p">
Tak sobie wszędzie po necie wchodzę i napotkałam się właśnie na piosenkę w wykonaniu DODY "Titanium" ,już kilkakrotnie mi się gdzieś ona ukazywała ,ale nigdy jako tako nie chciałam jej odsłuchać ,terazwiem ,że było warto ;d Poświęcić te 4 minuty..Piosenka ma dość rockowy pazur ,który nadaje  lepsze jak też mocniejsze brzmienie ;d

A Wy co sądzicie o tym wykonaniu? ;D
podoba Wam się,a może lepszy oryginał ? ;>



Wczoraj dostała również link z ciekawą i  kontrowersyjną nutką ,która mimo swojej dość drastycznej historii bardzo przypadła mi do gustu..Może i dlatego ,że muzyka przedstawia fragmenty fortepianu ,a przy dodaniu hip-hop'u czy rapu dodaje delikatności oraz emocje..
Posłuchajcie sami :






Pozdrawiam Serdecznie.!!

PS.Kochani ma ktoś z Was "Windows8" ?Jaką polecacie @przeglądarkę..?Do tej pory miałam google chrome i działał mi dosyć dobrze ,ale kiedy mam własnie na nowym notebook'u windows8 ,cały czas się wszystko ścina lub strona wgl się nie wyświetla.. ;/

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się wykonanie Dody :)
    Polecam w końcu to tylko perełki do kapieli :D
    Ja uczulenia nie dostałam hi hi, a w jednych to i moja mała siostra się kapała bo tak się jej zapach spodobał ,że tez chciała, a więc dziecku nie odmówiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doda ma niezla stylowe:) Co do Win8 to pojdzie na bank IE10 bo to przeciez z jednej stajni jest. I powinnas miec to juz preinstalowane na kompie. Jakby co to dawaj znac, pomoge ;) Misha.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mój styl muzy ;p
    spoko blog :) zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)